Vefa Prefabrike Yapılar, müşteri memnuniyeti kapsamında web
sitesinde 'Müşteri Hizmetleri' sayfasını oluşturarak, 444VEFA
telefon hattını hizmete aldı. Vefa, böylelikle satış sonrası hizmet kalitesini
daha da artırmayı, müşterilerinin sorunlarını daha hızlı çözmeyi hedefliyor.
Vefa Prefabrike Yapılar Ticari Koordinatörü Ali İhsan
Sağlamkaya, satış sonrası müşteri memnuniyetini ölçmek için anket formu
gönderdiklerine dikkat çekti. Müşterilerden gelen cevaplanmış formlardaki tüm
bilgileri büyük bir hassasiyetle değerlendirdiklerini kaydeden Sağlamkaya, satış
sonrası eğer bir memnuniyetsizlik oluşmuş ise bu sorunun giderilmesi konusunda
gerekenin en kısa süre içerisinde yapıldığını vurguladı. Sağlamkaya, “Belirtilen
sorun sonrası servis gönderilerek problem gideriliyor. Problem giderilene kadar
şikayet dosyası kapanmıyor. Bu süreçte edinilen tecrübeler de ürün ve hizmet
iyileştirmelerinde dikkate alınıyor” diye konuştu.
Müşterilerin talep ve beklentilerinin geliştirdikleri ürünler ve yürüttükleri
AR-GE çalışmalarında dikkate alındığını dile getiren Ali İhsan Sağlamkaya,
“Sektörde pek çok ilke imza attık. Bunda dünya çapında yürüttüğümüz
araştırmaların yanında müşterilerimizin talep ve beklentilerinin önemli
katkıları oldu” diye konuştu. Sağlamkaya, mevcut işlerinin yüzde 70’inin eski
müşterilerinin yeni taleplerinden ve onların tavsiyesi ile gelen taleplerden
oluştuğuna da dikkat çekti.
AR-GE’ye de büyük önem veriyor
Vefa Prefabrike Yapılar, ürünlerini, özel önem verdiği AR-GE ve ÜR-GE
çalışmalarıyla sürekli destekliyor. Makine donanımında en son teknolojiyi
kullanan, üretimlerinde kullandığı malzemeleri alanında lider kuruluşlardan
tedarik ederek ürün kalitesine verdiği önemi ortaya koyan Vefa Prefabrike
Yapılar, tecrübeli uygulama ekipleri sayesinde, üstlendiği pek çok büyük projeyi
rekor sayılabilecek sürelerde tamamlayarak sektördeki öncü konumunu sürdürüyor.
|