Vaillant’ın Logosu Yenilendi
Vaillant’ın Desteklediği B-Dispate...
Vaillant, Pandemiye Rağmen...
Vaillant’tan Koronavirüs Döneminde...
Vaillant’ın Küçük Akbaba Projesi...
Vaillant Türkiye, Meslek Lisesi...
Vaillant, Sabancı Üniversitesi Öğrencilerine İş Stratejisini Anlattı
Vaillant Türkiye Pazarlama Direktörü Hazım Bumin, Sabancı Üniversitesi tarafından online olarak düzenlenen "Üniversiteler ve Meslekler" dersine “Müşteri Deneyimi” sunumuyla katıldı.
Vaillant Türkiye Pazarlama Direktörü Hazım Bumin, Sabancı Üniversitesi tarafından yürütülen SU Lise Yaz Okulu programı kapsamında düzenlenen "Üniversiteler ve Meslekler" dersine katıldı. Bumin, Sabancı Üniversitesi Rektör Yardımcısı Cem Güneri tarafından koordine edilen ve bu yıl pandemi nedeniyle online olarak gerçekleştirilen derste öğrencilere, Vaillant’ın müşteri deneyimi odaklı iş stratejisini anlattı. Hazım Bumin, “Müşteri Deneyimi” sunumunda müşteri ihtiyaç ve beklentilerinin değişmeye ve artmaya devam ettiğine dikkat çekti.
Bumin, hizmet kalitesi unsurunun; yeni müşteriler yaratma, yeniden satın alma ve müşteri sadakati yolunda öneminin giderek arttığını söyledi. Müşteri deneyimi sürecinin ihtiyacın farkına varılması ile başlayan; araştırma, satın alma, montaj ve kurulum, kullanım, servis ve bakım süreçleri ile devam eden bir serüven olduğunu belirten Bumin, “Araştırmalara göre; mutlu müşteriler olumlu deneyimlerini 4 ya da 5 kişiye, tatmin olmamış müşteriler ise olumsuz deneyimlerini 9 -12 kişiye anlatır. Müşteri artık ürün ve hizmeti içine alan komple deneyim arıyor. Ve bu deneyimi iyi bir şekilde anlatmak gerekiyor. Pazarlamacılar olarak ürün ve fiyat iletişimi değil aslında hikaye anlatıcılığı ile yaptığımız şeyi anlatmaya çalışıyoruz” dedi. Türkiye’de 1.5 milyon mutlu müşteri |