2009 yılı boyunca Isısan Akademi bayi eğitimleri,
Isısan’ın iki bayi grubuna yönelik olarak ayrı eğitim
programları ile gerçekleştirildi. Yıl boyunca devam eden eğitimlerin ilk aşaması
olan Bayi Temel Eğitim Programı’nda, Isısan ürün gamındaki 15
ayrı markanın satış ve pazarlamasına yönelik detaylı bilgiler tüm bayilere
aktarıldı. Temel eğitim programı ile her bayi çalışanına en az 60 saatlik eğitim
imkânı sunuldu.
Isısan Akademi eğitimleri, Isısan bölge müdürlükleri ile
Ankara ve Adana bölgeye bağlı Anadolu bayileri de olmak üzere 9 farklı grup
halinde planlandı. Bayilere yıllık eğitim programının dışında, ihtiyaç
doğrultusunda Isısan uzman mühendisleri ve eğitimcileri tarafından yerinde
uygulamalı eğitimler de verildi. Temel eğitimlere ek olarak bayilerin
uzmanlaştıkları alanlarda 3-4 günlük uzmanlık ve yetkilendirme eğitimleri ile
bayi gelişimine destek olundu.
Isısan Akademi tarafından 2009 yılı
boyunca sağlanan eğitimlerde; bireysel ısıtma sistemleri, yoğuşma teknolojisi ve
kaskad uygulamaları, villa ısıtma, klima ve havalandırma tesisatı, merkezi
ısıtma sistemleri, buhar tesisatı, ısıtma yan ekipmanları ve ileri tesisat
teknolojileri, güneş enerjisi sistemleri, toprak ve su kaynaklı ısı
pompaları, hava kaynaklı ısı pompaları, split ve multi sistem klimalar, Skyair
sistemler, çatı tipi ve kanallı klima sistemleri ve kanal dizaynı, soğutma
grupları ve fancoil sistemleri, super multi, Mini VRV ve VRV sistemler ele
alındı. Türkiye genelindeki bütün bayilerin katılımı ile gerçekleştirilen bayi
eğitimi programında, iletişim ve müşteri ilişkileri eğitimleri de yer
aldı.
Türkiye’nin 7 bölgesine, 4 mevsim sürekli
eğitim
Eğitimler için Edirne’den Diyarbakır’a kadar tüm bayiler
Isısan Akademi Uygulamalı Eğitim Merkezleri’ne davet edildi. Isısan’ın bölge
müdürlüklerinde gerçekleştirilen bayi eğitimleri, hava şartları ve ihtiyaçlara
bağlı olarak bölgelere özel eğitim programları ile gerçekleştirildi.
Isısan Akademi’den her servis teknisyenine yıllık 120 saat
eğitim
Isısan Servis Müdürlüğü tarafından, Isısan servislerine
sağlanan eğitimler 2009 yılında da devam etti. Isısan ürün gamındaki tüm
ürünlerin servis yetkisinin bulunduğu Isısan Servisleri’ne yönelik olarak Isısan
Akademi’de her servis çalışanına ortalama 120 saat eğitim verildi. Servis
yetkililerine Teknik Yeterlilik Eğitimleri’nin yanında; iletişim, müşteri
ilişkileri, temel finans ve muhasebe, telefonda etkili iletişim ve servis
yönetimi gibi konularda da eğitimler verildi.
|