The
WOO, ilk mağazasını 18 Kasım Çarşamba günü Ataşehir
Palladium Alışveriş Merkezi’nde açtı. Mağaza, mimari dokunuşlarla
şekillenmiş binlerce ürünü profesyonel bilgi ve bakış açısıyla bir bütünlük
içerisinde sergiliyor. Herkesin kendi evinin mimarı olabilmesi için mimar
gözüyle dekore edilmiş mekânlar sunan ve müşterileri için ilham verici kurgular
yaratan The WOO’yu ziyaret eden herkes keyifle dolaşıyor.
The
WOO’nun ilk mağazasının açılışı ve markanın lansmanı ile ilgili açıklama yapan
Genel Müdür Mete Övür, “Farklı tarzlarda çok çeşitli ev
dekorasyonu ve ev yaşam ürünlerini aynı mekânda buluşturuyoruz. Başka bir
örneğimiz yok. Çünkü biz The WOO’da mimari bilgi ve tecrübemizi ortaya
koyuyoruz. Tüketicilerin beklentilerini iyi anlıyoruz ve bu beklentilere uygun
ürünlerle cevap veriyoruz. Son iki yılımız The WOO’nun doğuşu için yoğun
hazırlıklarla geçti. Kurban Bayramı ve Yılbaşı öncesinde Palladium The WOO
mağazamızı açmış olmaktan dolayı mutluyuz. 2010 yılının Şubat ayında da Forum
İstanbul’da 1000 metrekare alanda The WOO’nun ikinci mağazasını açmaya
hazırlanıyoruz” dedi.
'Evim için,
benim için' felsefesiyle yola çıkan The WOO, ev yaşamının tüm ihtiyaçlarına dair
farklı beğeni ve tarzlardaki ürünleri aynı çatı altında sunuyor. Kurucularının
mimari bilgi birikimlerine dayanan özenli dokunuşları ile şekillenmiş binlerce
ürün, yine aynı profesyonel bilgi ve bakış açısı ile bir bütünlük içerisinde
tüketici ile buluşuyor.
Üretimimizin yüzde 70’i yurt dışında,
yüzde 30’u Türkiye’de
Türkiye’de bir ilki gerçekleştiren The
WOO, herkesin kendi evinin mimarı olabilmesi için mimar gözüyle dekore edilmiş
mekânlar sunuyor. Genel Müdür Mete Övür, “Biz üretici değil, ürettiren bir
firmayız. Tüm dünyada 100’e yakın atölye ve fabrika ile çalışıyoruz.
Ürünlerimizin yüzde 70’ini yurtdışında farklı ülkelerde, yüzde 30’unu Türkiye’de
yaptırıyoruz. Her ürün için en özel imalat yerlerini tercih ediyoruz. Amacımız,
ev ve ev yaşamına dair çeşitli ürünleri bir noktada tüketici ile buluşturmak.
The WOO’yu ziyarete gelen herkes, zamandan kazanç sağlayabileceği gibi, ürünler
arasında özgürce gezebilme ve ürünleri keşfedebilme imkânı da kazanacak” dedi.
Türkiye’de
benzeri yok!
Övür, The WOO’nun iç mimari ve dekorasyon bilgisini
perakendecilik anlayışı ile birleştirdiğine dikkat çekerek Türkiye ve dünyada
benzer başka bir çalışmanın olmadığını da sözlerine ekledi. Övür, “The WOO,
yepyeni konseptler getiriyor. Ürün tasarımlarında ve The WOO mağazalarındaki
sergileme anlayışında konusunda uzman iç mimarların dokunuşları ve ilhamları
var. Biz müşterilerimize birbirine benzer ürünler değil, geniş bir yelpazede
klasikten minimaliste farklı tarzlarda ürünler sunuyoruz.”dedi. The WOO’da
yaklaşık bir ay boyunca alışveriş yapma şartı aramadan herkese hediye kupon
dağıtılacağını da belirten Övür, “The WOO, 20 Kasım – 10 Aralık tarihleri
arasında mağazayı ziyaret eden tüm ziyaretçilere alışveriş yapma koşulu olmadan
hediye kuponu verecek. The WOO mağazasını ziyaret edip kupon dolduranlar
arasından 1 kişiye 5 bin, 2 kişiye 2 bin 500, 3 kişiye bin Türk Lirası değerinde
hediye çekleri vereceğiz” dedi.
|