Tekzen'den Yıl Sonu Değerlendirmesi
Tekzen Pazarlama Müdürü Mehmet Cem Kızılkaya; Tekzen’in 2018 yılında hedef rakamlarına ulaştığını, 2019 yılında da yatırımlara hız kesmeden devam edeceklerini belirtti.
Tekzen Pazarlama Müdürü Mehmet Cem Kızılkaya, 2018’in sonlarına yaklaşırken geride kalan yıla ilişkin yaptığı açıklamada; “2018 yılını 1 miyar TL mertebesinde ciro ile kapatıyoruz. Yurtiçinde 59 ilde 138 mağazamız, yurtdışında da 4 mağazamız bulunuyor. Yaklaşık olarak 3 bine yakın kişiye istihdam sağlıyoruz. Ülke ekonomisi açısından son derece önemli bir konuma sahip perakende sektöründe, yüzde 100 memleket sermayeli bir şirket olarak 2019 yılında da yurt genelinde yatırım yapmaya ara vermeden devam edeceğiz. Biz “Evin için ne istersen” mottomuzla evlerin ve hayatın güzelleşmesine hizmet eden bir perakende mağaza zinciriyiz. Öncelikli hedefimiz müşteri memnuniyeti. Müşteri memnuniyeti doğrultusunda ve ölçümlemelerimizle satış stratejilerimizi hem dijital tarafta hem de mağazacılık tarafında uygulamaya devam edeceğiz“ dedi. Kızılkaya aynı zamanda; etkin dağıtım kanalı olabilmek perspektifi ile DIY mağazalardan ekspres mağazalara, ticari satıştan tekzen.com.tr’ye kadar tüm kanallarda geliştirme hedefleri olduğunu söyleyerek, teknolojik yatırımlarını artırdıklarını dile getirdi. Tüketicinin alışveriş dinamiklerinin hızlı bir değişim göstermesine dikkat çeken Tekzen Pazarlama Müdürü Mehmet Cem Kızılkaya sadece online’a yatırım yapmanın yeterli olmadığını fiziksel mağazacılıkla online mağazacılığın aynı profesyonel yaklaşımla yönetilmesi gerektiğini belirterek, “Sosyal medya hesaplarımızı, e-ticaret sitemizi, mobil uygulamalarımızı bir bütün haline getirecek Omni-Channel’a yatırımlarımızı 2019 yılında da devam ederek arttıracağız” dedi. Online ve fiziksel satış kanalını aynı anda yönetebilen perakendeciler başarılı olacak |