Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
BÖLÜM SPONSORU

Tekzen'den Yıl Sonu Değerlendirmesi

Tekzen Pazarlama Müdürü Mehmet Cem Kızılkaya; Tekzen’in 2018 yılında hedef rakamlarına ulaştığını, 2019 yılında da yatırımlara hız kesmeden devam edeceklerini belirtti.

yapi.com.tr
Tekzen'den Yıl Sonu Değerlendirmesi

Tekzen Pazarlama Müdürü Mehmet Cem Kızılkaya, 2018’in sonlarına yaklaşırken geride kalan yıla ilişkin yaptığı açıklamada; “2018 yılını 1 miyar TL mertebesinde ciro ile kapatıyoruz. Yurtiçinde 59 ilde 138 mağazamız, yurtdışında da 4 mağazamız bulunuyor. Yaklaşık olarak 3 bine yakın kişiye istihdam sağlıyoruz. Ülke ekonomisi açısından son derece önemli bir konuma sahip perakende sektöründe, yüzde 100 memleket sermayeli bir şirket olarak 2019 yılında da yurt genelinde yatırım yapmaya ara vermeden devam edeceğiz. Biz “Evin için ne istersen” mottomuzla evlerin ve hayatın güzelleşmesine hizmet eden bir perakende mağaza zinciriyiz. Öncelikli hedefimiz müşteri memnuniyeti. Müşteri memnuniyeti doğrultusunda ve ölçümlemelerimizle satış stratejilerimizi hem dijital tarafta hem de mağazacılık tarafında uygulamaya devam edeceğiz“ dedi.

Kızılkaya aynı zamanda; etkin dağıtım kanalı olabilmek perspektifi ile DIY mağazalardan ekspres mağazalara, ticari satıştan tekzen.com.tr’ye kadar tüm kanallarda geliştirme hedefleri olduğunu söyleyerek, teknolojik yatırımlarını artırdıklarını dile getirdi. Tüketicinin alışveriş dinamiklerinin hızlı bir değişim göstermesine dikkat çeken Tekzen Pazarlama Müdürü Mehmet Cem Kızılkaya sadece online’a yatırım yapmanın yeterli olmadığını fiziksel mağazacılıkla online mağazacılığın aynı profesyonel yaklaşımla yönetilmesi gerektiğini belirterek, “Sosyal medya hesaplarımızı, e-ticaret sitemizi, mobil uygulamalarımızı bir bütün haline getirecek Omni-Channel’a yatırımlarımızı 2019 yılında da devam ederek arttıracağız” dedi.

Online ve fiziksel satış kanalını aynı anda yönetebilen perakendeciler başarılı olacak
Tüketicinin alışveriş dinamiklerinin son yıllarda hızlı bir değişim göstermesiyle dijital dönüşüm perakende sektöründe hem kurumsal hem de marka yapılanması anlamında 2019’da da ön plana çıkacağını, mobil alışverişin her geçen gün arttığını söyleyen Mehmet Cem Kızılkaya, “Online mağazacılığın gelişmesi perakende sektörü için çoğu zaman bir tehdit olarak görülüyor ama bu doğru bir yaklaşım değil. Klasik mağazalar müşteriler için ilk tercih olmaya devam ederken, omni-channel uygulamalar yaygınlaşıyor, müşteri başına satış ortalaması artıyor. Teknolojik gelişmelerle müşterilerin alışveriş deneyimleri dijitalleşiyor. Yakın zamanda her iki kanalı da yönetmeyi başaran sektörde tutunabilecek. Yükselen Y ve olgunlaşan Z kuşağı ile birlikte sektöre yenilikçi bakış açısı getirmeye yönelik hamleler giderek artıyor. Yeniliğe ve hızlı dönüşüme öncülük eden, yeteneği doğru yöneten, verilerini doğru analiz eden, müşterisini anlayan, çalışanın rolünün farkında olan, tedarik zincirini doğru yöneten ve gelecekteki ihtiyaçları öngörerek teknolojik yatırımlar yapan şirketler büyümeyi sürdürecek" açıklamasında bulundu.

http://www.yapi.com.tr/haberler/tekzenden-yil-sonu-degerlendirmesi_169546.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!