Yaşamımızda suyun önemine ve hızla azalan temiz su kaynaklarının getireceği olumsuz duruma dikkat çekmek üzere dünyada her yıl 22 Mart günü “Dünya Su Günü” olarak kutlanıyor. Suyun en fazla harcandığı alanların başında ise banyo ve mutfaklar geliyor. Elginkan Holding markası ECA ve SEREL’in Türkiye dağıtım şirketi olan Elmor’un Genel Müdürü Hakan Günderen, armatür ve vitrifiye ürünleri tercihleriyle yıllık su tasarrufuna büyük katkı sağlanacağının altını çizdi.
22 Mart Dünya Su Günü nedeniyle yaptığı açıklamada maksimum tasarrufla maksimum hijyeni sağlatacak teknolojilerin önemine değinen Günderen, şunları vurguladı: “Tüm Dünya’da su tasarrufu konusunda farkındalığın arttırılması için belirlenen 22 Mart Dünya Su Günü’nde ECA ve SEREL markalarının temsilcileri olarak bu konuya büyük önem verdiğimizi belirtmek isteriz. Elginkan Holding bünyesindeki markalarımızın mottosu “yıllarca beraber” olmak. Kurumumuz bu mottonun gerçekleşmesi için yalnızca kaliteli ürünler üretmiyor. Ayrıca doğaya saygılı, su tüketimini minimize eden inovatif ürünler geliştiriyor. Bu yüzdendir ki deterjan kullanımını azaltarak doğal su kaynaklarını koruyacak ve daha az su tüketerek daha çok hijyen sağlayacak Hygene Plus özellikli ürünler geliştirdi. Yine bu yüzdendir ki ürünlerimiz hemen hepsinin üzerinde “Waten Label” etiketi mevcut. EPD deglerasyonuna uygun üretilen ECA ve SEREL markaları ayrıca LEED sertikasyonlarına uygun yeşil binalar için uyumlu ürünler de geliştiriyoruz.”
"Gelecek yıllar sıkıntılı olacak"
Toplu kullanım alanları ve bireysel kullanımlara göre farklılık gösteren ürün gamının ana meselelerinin temelinde su tasarrufunun yattığını belirten Günderen, “Uzmanlar gelecek yılların su tüketimi açısından sıkıntılı olacağını raporluyor. Bunu mümkün olduğunca ertelemek bizlerin elinde. Evlerimizdeki su tüketimini minimum seviyede tutmak, basit önlemler almak, kullanılacak her ürünün verimlilik ve tasarruf kriterlerine uygun üretildiğini takip etmek su kaynaklarında yaşanabilecek problemleri ertelemeye katkı sağlayacaktır. Yaşam kaynağımız suyun ve doğal kaynaklarımızın kıymetini hepimizin bileceğini umut etmek ve bu doğrultuda ürünleri piyasayla buluşturmak işimizi daha çok sevmemize yardımcı oluyor” dedi.
|