Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
BÖLÜM SPONSORU

Sodexho Apartmanların Yöneticiliğine Talip Oldu

Yemek çekleri ile tanınan Sodexho, modern anlamda apartman yöneticiliğine talip oldu. Sitelerde aidat toplamadan güvenliğe, resepsiyondan bina ve ev temizliğine kadar tüm hizmetler Sodexho organizasyonuna teslim edilebilecek.

Vatan Gazetesi
Sodexho Apartmanların Yöneticiliğine Talip Oldu

oplu yemek ve yemek çekleri sektöründe faaliyet gösteren Sodexho, konut projelerinin yönetimine talip. Bu hizmeti mortgage’la birlikte hızla gelişmesi beklenen konut sektöründe yaygınlaştırmayı hedeflediklerini belirten Sodexho Türkiye Genel Müdürü Eşref Hamamcıoğlu, projelerde aidatların toplanmasından sosyal alanların yönetimine kadar pek çok hizmeti yöneteceklerini kaydetti.

180’e yakın müteahhitle temasa geçtiklerini ifade eden Hamamcıoğlu, “Bina temizliği, peyzaj bakımı, resepsiyon ve güvenlik hizmetleri, çocuk bakımı, ev temizliği, ambulans hizmeti, kuru temizleme, sosyal tesislerin yönetilmesi gibi faaliyetleri müteahhitler ayrı ayrı kişilere yaptırıyor. Biz ise bunların bazılarını kendimiz üstelenirken, bazılarını da başkalarına yaptıracağız. Bir anlamda, modern kapıcılık hizmeti vereceğiz” dedi. 40 firmayla görüşmelere devam ettiklerini belirten Hamamcıoğlu, 2007’de 2 proje ile anlaşacaklarını, bu rakamın sektördeki gelişmelere göre artacağını söyledi.

Yüklerini azaltıyor
Sodexho’nun verdiği hizmetleri turizm ve konut sektörüyle daha da yaygınlaştırma kararı aldıklarını dile getiren Hamamcıoğlu, şöyle devam etti: “2003’te Türkiye’de ilk kez otellere yiyecek içecek, temizlik, housekeeping, bahçe bakımı, havuz ve teknik bakım gibi hizmetleri tek bir elden vermeye başladık. Geçen yıl turizmin kötü bir sezon geçirmesi nedeniyle bu hizmete ara verdik.”

Sektörün bu yıl canlanacağı beklentisiyle otellerle yeniden görüşmeye başladıklarını belirten Hamamcıoğlu, “Kuşadası, Bodrum ve Antalya’da önde gelen otellerle temasa geçtik. Bu yıl aşçısından teknik ekibine 1200 personelle günde 6 bin yatağa hizmet vermek istiyoruz” diye konuştu. Hamamcıoğlu, “2005’te 2 bin 600 çalışanla 11 otelde günde 12 bin 600 yatağa hizmet verir hale gelmiştik. Ancak geçen yıl sektördeki sıkıntılar yüzünden hizmeti durdurduk. Bu yıl umutluyuz” dedi.

Tek elden fatura maliyet ve zaman avantajı sağlıyor
Otel destek hizmetinin Uzakdoğu ve ABD’de yaygın olduğunu söyleyen Eşref Hamamcıoğlu, otellerin pek çok hizmeti ayrı ayrı firmalara yaptırmak yerine tek bir yerden almalarının zaman ve maliyet avantajı sağladığını vurguladı. Hamamcıoğlu, “Uluslararası satın alma hacmimizi ve ölçek ekonomimizi fiyatlara yansıtıyoruz. Tek bir yerden fatura gelmesi, otellere sınırlı satın alma ve muhasebe kadrosu da sağlıyor. Katma değer yaratılarak oteller daha önemli işlere yönelebiliyor. Böylece yüzde 25’e kadar mali avantaj sağlanabiliyor” dedi.

http://www.yapi.com.tr/haberler/sodexho-apartmanlarin-yoneticiligine-talip-oldu_52356.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!