nkastre mutfak markası Silverline, 16-18 Nisan 2010
tarihleri arasında Chicago’da düzenlenen Uluslararası
Mutfak Banyo Endüstri Fuarı 'Kitchen Bathroom Industry Show'daydı.
Mutfak ve banyo ekipmanlarından, cam, çerçeve, mutfak mobilyaları ve yan sanayi
aksesuarlarına kadar birçok ürünün sergilendiği dev fuarda Silverline, son
teknoloji ile üretilmiş sertifikalı ürünlerini ziyaretçilerin beğenisine sundu.
Fuara, Silverline Endüstri ve Ticaret A.Ş CEO’su Mustafa
Laçin de katıldı. Ürünlerin 'UL Sertifika'lı olmasının
önemini katılımcılarla paylaşan Laçin, Silverline davlumbazlarının da 'UL
Sertifikalı' ürünler olduğunun altını çizdi ve müşterilerine güvenlik konusunda
da son teknolojiyi sunduklarını belirtti.
Silverline’ın yeni
ihracat hedefi Amerika ve Çin
Silverline’ın 46 ülkeye ihracat
yaptığına işaret eden Mustafa Laçin, kriz yılı olmasına rağmen 2009 yılında 750
bin parça üretim yaptıklarını ve 20 ülkeye daha ihracata başladıklarını belirten
Laçin, “Halka arzla birlikte kendilerine güvenen yatırımcılarla daha da
büyüyeceğiz. Çıtayı yükseltmeyi amaçlıyoruz. İhracatta hedeflerimiz global
pazarlar. Önceliğimiz Amerika kıtası ve Çin`dir” dedi.
Türkiye
'ankastre'de global pazarların 10 kat gerisinde
Türkiye'de
ankastre ürün gamındaki pazar payının, aldıkları ödüller ve katıldıkları
fuarlarla güçlendiğini, kalıcı ve aranan bir marka olma yolunda emin adımlarla
ilerlediklerini de belirten Laçin, Türkiye’deki ankastre mutfak sektörünü de
değerlendirdi. Laçin: “Bugün Türkiye`de ankastre mutfak ürünleri, elektrikli ev
aletleri pazarının sadece yüzde 3`ünü kapsıyor. Bu oran global pazarda ise yüzde
35-40 oranlarındadır. Uzmanlar, ankastre pazarının Türkiye`de önümüzdeki 5 yıl
içerisinde 3-4 kat büyüyeceğini öngörüyor. Silverline olarak bu yıl marka ve
pazarlama çalışmalarımız artacak. 2010 yılında 70 milyon dolar ciro
hedefliyoruz. Türkiye’de de pazarın büyümesine katkı sağlayacağız.”
dedi.
|