Siesta Mobilya Euroleague Basketbol’un Yeni Resmi Sponsoru Oldu
Plastik mobilya sektörünün lideri Siesta, 2018-19 sezonu için, Euroleague Basketbol ve Euroleague Basketbol Final Four'un resmi sponsor ortağı oldu.
Sektöründe global etkiye sahip, 80 ülkede faaliyet gösteren ve 500 satış noktası bulunan Siesta, üretimlerinin %70’ini ihraç ediyor. Avrupa’da, Fransa, İspanya, Yunanistan, Almanya ve İtalya başta olmak üzere İsrail, Amerika ve Avustralya gibi farklı ülkelerde yapmış olduğu yatırım ve ihracatlarla, sektöründe lider konumda yer alıyor. Tasarım ve inovasyon odağında üretimlerini gerçekleştiren Siesta, ürünlerini Türkiye’de ve yurtdışında kullanıcılarına ulaştırıyor. Siesta Yönetim Kurulu Başkanı Tuncay Işıldar Euroleague Basketbol ile iş birliklerine dair, Siesta’nın 41 yıldır sektöründe güçlü, her geçen yıl global pazarda büyüyen bir marka olduğunu belirterek, Euroleague Basketbol ile ortaklığı konusunda şunları söyledi: “Siesta’nın, Avrupa’da güçlü bir pazar payına sahip olması, özellikle Türkiye, Fransa, Yunanistan, İtalya ve İspanya gibi ülkelerde önemli konumda yer alması, Euroleague Basketbol ile iş birliğimiz açısından önem taşıyor. Euroleague Basketbol maçlarının ilgili ülkelerde gerçekleşmesinin, markamızın tasarım anlayışındaki dinamiği ve Avrupa pazarındaki gelişmesi ile uyumlu olduğunu düşündük ve marka bilinirliliğimize olumlu yönde katkı sağlayacağına inanarak, Euroleague Basketbol ile iş birliğimize ilk adımı atmaya karar verdik. 2018-2019 sezonu için başlattığımız bu ortaklık ile Siesta’yı Avrupa’da temsil etmeyi amaçlıyor, gelecek yıllarda da iş birliğimizin markalaşma sürecimizi geliştireceğine inanıyoruz” dedi. Euroleague Basketbol’un desteği ile yeni yatırımlara odaklanarak, dış mekân mobilyada metal ve ahşap malzeme üretimleri gerçekleştirmek istediklerini de sözlerine ekledi. Jordi Bertomeu, Tuncay Işıldar, Emre Günbay
* |