Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
BÖLÜM SPONSORU

RİGİPS'ten Zaman Kazandıran Etkin Çözüm: RigiTEL

Rigips, satış sonrası hizmet sistemi RigiTEL ile müşterilerine en etkin çözümü en hızlı şekilde sunuyor. Teknik destek talebi, önerisi, sorusu, eleştirisi olan tüm Rigips müşterileri, Türkiye’nin her yerinden 444 0 463 numaralı telefonla bu hizmete ulaşabiliyorlar. RigiTEL’in en önemli özelliği, müşterinin yalnızca bir kişiyle muhatap olması.

yapi.com.tr
RİGİPS'ten Zaman Kazandıran Etkin Çözüm: RigiTEL

Rigips, satış sonrası hizmet sistemi RigiTEL ile müşterilerine en etkin çözümü en hızlı şekilde sunuyor. Teknik destek talebi, önerisi, sorusu, eleştirisi olan tüm Rigips müşterileri, Türkiye’nin her yerinden 444 0 463 numaralı telefonla bu hizmete ulaşabiliyorlar. RigiTEL’in en önemli özelliği, müşterinin yalnızca bir kişiyle muhatap olması. Böylece müşteri, hiçbir yere aktarılmıyor ve bekletilmiyor.

RigiTEL yetkilisi, müşterinin sorununu öğrendikten sonra gerekli araştırmaları, görüşmeleri yapıyor ve müşteriye çözüm ile dönüyor. Rigips, geri dönüşündeki hızıyla her seferinde müşteriyi şaşırtmayı ve beklentilerini yükseltmeyi hedefliyor. Zaman kaybının müşterileri için dezavantaj olduğunu bilen Rigips, hızlı ve etkin çözüm üretmek için çok sistemli bir şekilde çalışıyor.

RigiTEL koordinasyon ve iletişim sisteminin amacı, müşteriye her aşaması ölçülebilen hızlı ve etkin hizmetler sunmak. Bu sistem sadece telefonla destek sağlamakla kalmıyor. Çözüm, yerinde işlemi, uygulamayı veya eğitimi gerektiriyorsa, Ankara, İstanbul ve İzmir'deki bölge müdürlüklerinde bulunan teknik destek ekipleri de devreye giriyor. İlk defa uygulama yapacak olan ekipler dahi, bilgi almak için RigiTEL’i arayabiliyor.

RigiTEL ile müşterilerden gelen geri beslemeler, Rigips tarafından özel olarak değerlendiriliyor ve raporlanıyor. Böylece, Rigips, sürekli iyileştirme ve müşterilerin beklentilerinden yüksek algılama yaratma fırsatını buluyor.

Genellikle ürün odaklı bir sektör olduğu düşünülen inşaat sektöründe müşteri odaklı olmayı ve ilkleri yaratmayı ilke edinen Rigips, onların beklentilerini artırmayı ve memnuniyetleri konusunda rakipsiz olmayı hedefliyor.

Saint Gobain ve Rigips hakkında

Bir Saint-Gobain markası olan Rigips, günümüzde 50'den fazla ülkede alçı ve alçı ürünleri denince aklan gelen ilk marka. Rigips’in Türkiye piyasasına girişi 2001 yılında, Doğan Alçı firmasını satın almasıyla gerçekleşti. Üretim tesisleri Ankara-Hasanoğlan'da olan Saint-Gobain Rigips Türkiye’nin merkezi de Ankara'da bulunuyor. Firmanın müşterilerinin ve uygulamacılarının ihtiyaçlarını yakından takip etmek ve taleplere daha hızlı cevap verebilmek için Ankara, İstanbul ve İzmir'de bölge müdürlükleri de bulunuyor.

Saint-Gobain, dünyanın önde gelen ilk 100 endüstriyel firmasından biri konumunda. 207 binden fazla çalışanı bulunuyor. Faaliyet gösterdiği her alanda liderlik misyonunu başarı ile sürdürüyor. Hisseleri Paris, Londra, Frankfurt, Zürih, Brüksel ve Amsterdam borsalarında işlem görüyor.


http://www.yapi.com.tr/haberler/rigipsten-zaman-kazandiran-etkin-cozum-rigitel_61653.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!