BR> İstanbul’u
renklerle buluşturmayı ve boya bilincini geliştirmeyi hedefleyen projeye, Aslı
Güngör, Behzat Gerçeker, Eflatun, Erhan Güleryüz, Gökçe, Hayko Cepkin, Hüseyin
Karadayı, İlker Perhiz, Kenan Yılmaz, Kolpa (Barış), Muazzez Ersoy, Murat Evgin,
Mustafa Ceceli, Oktay Bora Ertuğrul, Petek Dinçöz, Reyhan Karaca, Soner Arıca,
Sümer Ezgü, The Revolvers, Umut Akyürek ve Yeşim Salkım sosyal sorumluluk
bilinciyle destek oldular. Rengin Ahengi projesine müzikleri ile destek veren bu
20 gönüllü sanatçı, Rengin Ahengi projesini İstanbullulara anlatacak ve projeye
dikkat çekecek, Rengin Ahengi şarkısını seslendirdiler. Seslendirmekle
kalmadılar, klibinde de oynadılar.
Rengin Ahengi şarkısının müziğini
aynı zamanda şarkıyı da seslendiren Kenan Yılmaz yaptı. Şarkının klip
yönetmenliği ise Genco Demirer’e ait. Rengin Ahengi Projesi’nin tasarımı ve
etkinlik yönetimi FYM Creative Group tarafından yürütülüyor. Rengin Ahengi
klibinin yönetmenliği, koordinasyonu ve grafik tasarımını yapan Genco Demirer,
aynı zamanda projenin Kreatif Direktörlüğü’nü de üstleniyor.
Projenin startı ile birlikte belediyelerin belirlediği meydanların
yanı sıra televizyonlar ve sinemalarda projenin reklamı yayınlanmaya başladı.
Aynı dönemde Rengin Ahengi klibi müzik kanallarında yayınlanırken, diğer
taraftan radyolarda Rengin Ahengi şarkısı çaldı. Ayrıca klip, İBB ve yedi ilçe
belediyesindeki ekranlarda da gösterildi. İstanbul’un gerçek güzelliğini ortaya
çıkarmak için hayata geçirilen proje kapsamında düzenlenen etkinlikler sayesinde
boyama kültürü ve bilincinin toplumun her kesiminde yaygınlaştırılması
hedefleniyor.
Rengin Ahengi İstanbul Proje
Logosu:
Proje için özel olarak hazırlanan logo ile renk çarkı,
çok renklilik, kozmopolitlik, kalabalık içindeki düzen, sistemli genişleme,
birleşme, açılma ve başlangıç simgeleniyor. Bu açıdan Rengin Ahengi Projesi
logosu, yüzyıllarca farklı medeniyetlere ev sahipliği yapmış İstanbul’un çok
kültürlülüğünü yansıtıyor.
|