Profilo Dayanıklı Ev
Aletleri, 'Değişim 2010' çerçevesinde İstanbul
Cevahir, Antalya Özdilek, Forum İstanbul, Ege Park ve Sanko Park ardından
altıncı konsept mağazasını Forum Aydın Alışveriş Merkezi’nde
açtı.
Açılış töreninde bir konuşma yapan Profilo Satış Direktörü Semir
Kuseyri, 'Değişim 2010' sürecinin bu yıl başarıyla gerçekleştirildiğini
belirterek önümüzdeki yıl da atılımların süreceğini belirtti. Yeniden yapılanma
süreci kapsamında satış ekibini tazelerken bayi yapısını da tekrar gözden
geçirdiklerini ifade eden Kuseyri sözlerini şöyle sürdürdü:
“2009 yılında BSH Grubu’nun Türkiye’de ve tüm dünyadaki en karlı yerel
markası olduk. 2010 yılı için çok daha yüksek hedeflerle yola çıktık ve bu
hedeflere de ulaşmayı başardık. Önümüzdeki dönemde de oluşturduğumuz sağlam
temelli stratejiler ile sektörde yıldızı parlayacak, pazardaki hareket ve
canlılığı sürdürecek öncü ve güçlü markalardan biri olmaya devam edeceğiz”.
“Tüketiciye deneyimleme fırsatı sunmak önemli”
Profilo Dayanıklı Ev Aletleri’nin son 2 yıl içinde ürün gamının
zenginleştirilmesinden tüketiciye ulaşılan kanalların yenilenmesi ve
geliştirilmesine kadar pek çok alanda büyük bir değişim yaşadığına dikkat çeken
Profilo Satış Direktörü Kuseyri, “Kaliteli ürünlerle donatılmış, satış ve ürün
konusunda eğitilmiş bayilerimizle tüketicilerimize eskisinden de iyi hizmet
veriyoruz.” dedi. Kuseyri, “Ürünlerimizi tüketicilerimize bayi
mağazalarında deneterek tanıtma konusundaki girişimlerimiz de artarak devam
edecek. Sade tasarımı, üstün teknik özellikleri ve fonksiyonelliği bir arada
sunan ürünleriyle Profilo'nun pazarımızda kalite ve fiyat ilişkisini en iyi
kuran beyaz eşya markası olduğu iddiasındayız. Bu nedenle bilinçli tüketicinin
bizi tercih edeceğine inanıyoruz” şeklinde konuştu.
|