b>Fırat Plastik A.Ş., ekonomik krizin etkilerinin yavaş yavaş silindiği bir dönemde tekrar yatırımlarına hız verdi.
Fırat markasını, müşteriye verilen güvenle özdeşleştiren firma, bugün iç piyasada pazar payını yüzde 70’e çıkarmanın mutluluğunu yaşıyor. Fırat Plastik Boru Pazarlama Müdürü İsmail Yıldırım, kriz döneminde bile hiç bir bayiye, tüketiciye problem çıkarmadıklarını, müşterilerin istedikleri zaman mallarını alabildiklerini söyledi.
Özel bir kurumda özelleştirme sürecini başlattıklarını belirten Yıldırım, “1993 yılından itibaren bölge müdürlüklerimizi kapatmaya başladık. Buralarda çalışan arkadaşlarımıza bayiliğimizi ve malzememizi verdik. Böylece sektörde toptancı kimliğini oluşturduk. Bugün geldiğimiz başarılı yerin altında 1993’te riski göze alarak yaptığımız özelleştirme yatıyor. Ayrıca bugün diğer firmaların da toptancıya dönüşmesinde Fırat iyi bir örnek teşkil etti” dedi.
|