Nippon Paint DecoMaster Eğitimleri...
Nippon Paint, ‘Yalı Boyası’nı Tanıttı
Nippon Paint Sketchy İç Cephe Boyası
Nippon Paint "Projectura"...
Nippon Paint Code Black
Nippon Paint Türkiye Pazarındaki İlk Yılını Kutluyor
Nippon Paint, teknolojik gücü ve inovatif yaklaşımıyla pazara yeni bir soluk getirirken Türkiye üzerinden Avrupa’ya açılmayı hedefliyor.
Betek Boya ve iştiraklerini bünyesine katarak Türkiye pazarına giren Japonya merkezli Nippon Paint; insan odaklı, inovatif, değer katan ve özgün tasarımları destekleyen gücüyle pazarda fark yaratacak. 6.5 milyar doların üzerinde cirosu ve 25 bini aşkın çalışanıyla şirket, Nippon Paint markasının Türkiye pazarına girişinin ilk yılını 10 Şubat’ta online olarak gerçekleştirdiği ve 1.500’e yakın kişinin katıldığı etkinlikte kutladı. Türkiye pazarının yüksek potansiyeline inanan ve Türkiye üzerinden Avrupa ve Balkanlar’da büyüme planları yapan Nippon Paint, etkinlikte mimarlık ve tasarım dünyasına yönelik ürünlerinin lansmanını gerçekleştirdi. Nippon Paint, lansmanda çözüm ortağı olduğu mimar, iç mimar ve tasarımcılarla bir araya geldi. Dekoratif, fonksiyonel, sağlıklı, ahşap, özel efektli ve dış cephe boya ürün gruplarında uzmanlaşan Nippon Paint, sağlıklı, nefes alan ve konforlu yaşam alanlarına önem veren, kalıplaşmış dekorasyon çözümlerinin dışında alternatif arayan proje sahiplerine ürünlerini tanıtarak pazara ilişkin hedeflerini paylaştı. AYDA Türk tasarımcılara açıldı Mekan bağımsız, uyarlanabilir, düşük enerji sarfiyatlı, nefes alan, geçici şişme strüktürel tasarımlarıyla tanınan Berlin merkezli Plastique Fantastique’in ortakları Yena Young ile Marco Canevacci ve kentsel tasarım, mimarlık stüdyolarından biri olan Danimarkalı çok disiplinli tasarım ofisi SLA'nın ortağı Rasmus Astrup, ilham veren tasarımlarını ve hikayelerini paylaştığı etkinlikte tanıtılan AYDA’nın başvuru süreci Nippon Paint’in web sitesi üzerinden başladı. Yaw Seng Heng: Türkiye’de büyük işler başaracağız Yaw Seng Heng, Nippon Paint’in kurumsal sosyal sorumluluk anlamında amiral gemisi olan Asia Young Designer Awards (AYDA) vasıtasıyla tasarımın geleceği olan Türkiye’nin genç yeteneklerini de unutmadıklarını kaydederek şöyle devam etti: “Hiçbir şey beni, AYDA platformunu Türkiye’deki genç mimarlık ve iç mimarlık öğrencilerine açarak yenilikçi fikirlerini dünyaya sergileme fırsatı vermekten daha fazla gururlandıramaz. Bu öğrenme yolculuğu, yalnızca bölgedeki yetenekli genç tasarımcılar için değil aynı zamanda Asya'nın her yerinden sektörün deneyimli çalışanları için de paha biçilmez bir deneyim. Umarım bugün duyurduğumuz her iki ortaklık da önümüzdeki yıllarda aramızdaki bağı güçlendirmeye devam eder.” 140 yıllık tecrübemizle Özgün Tasarımların Destekleyici Gücü olacağız Nippon Paint’in sadece ürünleriyle değil sektörün gelişimine yön veren, geleceğin teknolojilerine ve tasarımlarına damga vuracak projeleriyle öne çıktığına da değinen Arzu Uludağ Elazığ, “Nippon Paint olarak teknolojimiz ve inovasyon DNA’mız ile olduğu kadar insan odaklı olmamızla da gurur duyuyoruz. Faaliyet gösterdiğimiz bütün ülkelerde topluma dorğudan ya da dolaylı katkıda bulunmak en önemli amaçlarımızdan biri” dedi. Nippon Paint’in topluma katkı projelerinin başında Asya’nın en önemli tasarım destekleme platformlarından Asia Young Designer Awards’ın (AYDA) geldiğini kaydeden Arzu Uludağ Elazığ, “Nippon Paint’in13 yıldır düzenlediği AYDA bu yıl ilk kez Türkiye’nin de katılımıyla 16 ülkede eş zamanlı olarak düzenleniyor. Geleceğin tasarımcılarını yetiştirme vizyonuyla gerçekleştirilen bu organizasyonun Türkiye’nin yetenekli tasarımcılarına uluslararası bir dünyanın kapılarını açacağına inancımız tam” diye konuştu. Genç yeteneklere Harvard’da eğitim fırsatı “Mimarlık” ve “İç Mimarlık” olmak üzere iki ayrı kategoride düzenlenen AYDA’da her bir kategorinin ulusal kazananı global yarışmaya girmeye hak kazanacak. Global yarışmanın kazananı, “Asia Young Designer of the Year” unvanı ile Harvard University Graduate School of Design’da 6 haftalık Design Discovery Program’a katılma fırsatı yakalayacak. Geleceğin tasarımcılarını yetiştirme vizyonuyla hayata geçirilen ve profesyonel mimarlar, iç mimarlar, odalar, ortak kuruluşlar, tasarım okulları, mezunlar ve tasarım öğrencilerini tek bir çatı altında buluşturan AYDA, deneyim odaklı bir öğrenimin yanı sıra hayatta bir kez karşılaşılacak fırsatlar sunuyor.
* Nippon Paint Hakkında Nippon Paint, 1881 yılında Tokyo'da kurulan Asya'nın en büyük boya markasıdır. Otomotiv boyaları, dekoratif boyalar, endüstriyel boyalar, deniz boyaları, yol çizgi boyaları, özel teknolojik boyalar, elektronik ve enerji alanında kullanılan boyalar gibi birçok farklı alanda çözüm üreten Nippon Paint, Japonya, Asya, Amerika, Avrupa ve Avustralya olmak üzere 5 bölgede faaliyet gösteriyor. 2019 yılında Filli Boya markasını da barındıran Betek Boya’yı bünyesine katan Nippon Paint Holding’in 27 ülke ve bölgede, toplam 25.000 çalışanı ve 150’den fazla şirketi bulunuyor. Nippon Paint ürünleri 2020’den itibaren Türkiye’nin tasarımcılarıyla buluşuyor. |