Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
BÖLÜM SPONSORU

NG Kütahya Seramik, Elmas Marka Seçildi

Türkiye İtibar Akademisi ile Yıldız Teknik Üniversitesi İstatistik Bölümü’nün ortak çalışmasıyla 72 ilde 12 bin kişi üzerinde yapılan araştırma çalışmasına katılanlar, “Türkiye’nin ve Sektörün Elmas Markası” olarak NG Kütahya Seramik’i gösterdi.

yapi.com.tr
NG Kütahya Seramik, Elmas Marka Seçildi

Türkiye İtibar Akademisi ile Yıldız Teknik Üniversitesi İstatistik Bölümü’nün ortak çalışmaları sonucunda bu yıl ikincisi gerçekleştirilen Ekonomiye Fayda Endeksi raporu yayınlandı. Yıldız Teknik Üniversitesi İstatistik Bölümü'nün akademik denetiminde ve raportörlüğünde saha çalışmaları tamamlanan, Türkiye örneklemi kabul edilen 26 bölge ve 72 ilde “Bilgisayar Destekli Telefon ile Arama Yöntemi” (CATI) kullanılarak yapılan araştırmada, 12 bin kişiyle yaklaşık 140 bin dakikalık telefon görüşmesi yapıldı. Kurum ve markaların kamuoyu nezdinde yönetim, ürün, hizmet ve sosyal fayda ekseninde sergiledikleri performanslarının bıraktığı izler ölçümlendi. Yapılan görüşmeler ve ölçümler sonucunda yeni nesil tasarımları, dünyanın en büyük ebatlarına sahip inovatif ürünleri, teknolojideki üstün gücüyle seramik sektörünün gelişimine yön veren NG Kütahya Seramik, “Türkiye’nin ve Sektörünün Elmas Markası” seçildi.

lkemiz için, topraklarımız ve ekonomimiz için yeni değerlerin izini sürmeye devam edeceğiz"
Seramik sektöründe “Türkiye’nin ve Sektörünün Elmas Markası” seçilmenin gururunu yaşadıklarını vurgulaya NG Kütahya Seramik Yönetim Kurulu Başkanı Erkan Güral, şunları söyledi: “Dünyanın en büyük seramik üreticilerinden İtalya ve İspanya’ya Türk ürünlerini ihraç eden, seramiğin doğduğu topraklar olan Çin pazarında aktif bir konumda yer alan global marka olarak attığımız dev adımlarımıza her geçen gün yenilerini ekliyoruz. Sektöre ve Türkiye ekonomisine sosyal ve ekonomik bir değer sunmak bilinciyle çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bu kapsamda sahip olduğumuz üstün teknolojimiz, AR-GE ve inovasyondaki gücümüz, fark yaratan tasarımlarımızla kaliteli hizmet anlayışımızı bir araya getirerek sektörümüzün gelişimine yön veriyoruz. Türkiye’nin milli gücü olarak ülkemizin dünyadaki vitrinine değer kazandırıyoruz. Her attığımız adımda NG Kütahya Seramik olarak sektördeki duruşumuzu ileri seviyelere taşırken, ülkemiz adına ekonomik ve toplumsal bir katma değer yaratmak bilinciyle tüm gücümüzle çalışıyoruz. Bu noktada sorumluluğumuz büyük! Bizler bu sorumluluğun farkındalığıyla ülkemiz için, topraklarımız ve ekonomimiz için yeni değerlerin izini sürmeye devam edeceğiz.”

NG Kütahya Seramik çevreci fabrika konusunda da fark yaratıyor. 30 yılı aşan üretim faaliyetleriyle NG Kütahya Seramik, tasarım ve üretimdeki üstün gücüne ek olarak, başarılı Entegre Yönetim Sistemi ile enerji verimliliğini zirveye çıkardı. Üretiminde sağladığı yıllık 750 MW enerji tasarrufuyla yılda 1 milyon 600 bin kişinin harcadığı enerjiyi geri kazandı. Her yıl doğaya 4 bin 460 ton karbon salınımını engelleyerek bin 543 ağaç dikimine eşdeğer bir kazanım elde etti. Geri kazanım faaliyetleriyle yılda 197 bin 750 m3’lük atık suyu, yeniden üretim faaliyetlerinde kullandı. Atık ısı geri kazanım sistemleriyle yıllık 8 milyon 337 bin 300 sm3 doğalgaz tasarrufu sağladı. Entegre Yönetim Sistemi’nin kazanımlarıyla Sign Of The City Award- En İyi Endüstriyel Yapı ödülünü iki defa kazanan şirket, doğa dostu çevreci yaklaşımıyla da örnekle gösteriliyor.

http://www.yapi.com.tr/haberler/ng-kutahya-seramik-elmas-marka-secildi_183048.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!