Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
BÖLÜM SPONSORU

Meydanlara Havlu Şezlong Konulacak, Yerli Turiste ‘Erken Gel’ Denecek

Kültür ve Turizm Bakanlığı, geçen yıl nisanda başlattığı ve satışlarda yüzde 40 artış yakalamayı başaran Erken Rezervasyon Kampanyası’nı bu yıl şubata çekti. İç turizmi canlandırmak amacıyla düzenlenen kampanya erken rezervasyon yaptıranlara indirim ve taksit erteleme imkanı sunuyor.

Hürriyet Gazetesi
Meydanlara Havlu Şezlong Konulacak, Yerli Turiste ‘Erken Gel’ Denecek

STRONG>Kültür ve Turizm Bakanlığı, geçen yıl nisanda başlattığı ve satışlarda yüzde 40 artış yakalamayı başaran Erken Rezervasyon Kampanyası’nı bu yıl şubata çekti. İç turizmi canlandırmak amacıyla düzenlenen kampanya erken rezervasyon yaptıranlara indirim ve taksit erteleme imkanı sunuyor.

Kültür ve Turizm Bakanlığı, TÜRSAB ve TUROFED önderliğinde geçen yıl nisan ayında başlattığı ‘Erken Rezervasyon Kampanyası’nı bu yıl daha erkene çekti. Dün başlayan ve iç turizmi canlandırmayı hedefleyen kampanya mayıs ayına kadar devam edecek. Kampanya kapsamında erken rezervasyon yaptıranlara seyahat acenteleri yüzde 35-40’a varan indirim yaparken, anlaşmalı bankalar kredi kartı harcamalarında 4 aya kadar taksit erteleme imkanı sunacak. Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay, geçen yıl gerçekleştirilen kampanya ile acentelerin satışlarında yüzde 40 hareketliliğin yakalandığını belirterek, “Bu yıl yüzde 50’yi aşacağını düşünüyorum” dedi.

Daha etkin olacak

Bu yıl, ‘Tatil Herkesin Hakkı’ ve ‘Yerinizi Şimdi Ayırın’ sloganlarıyla hareket ettiklerini belirten Ertuğrul Günay, kampanya hakkında şunları söyledi:

“İç turizmin gelişmesi ülkemizi her açıdan daha ileri seviyelere taşıyacak. Bakanlığımız ‘sosyal turizm’ anlayışını turizm politikalarının içinde önemli bir yerde tutuyor. Çeşitli gelir düzeylerine mensup vatandaşlarımıza uygun şartlarda tatil imkânı sunulması gerekiyor. Bunun için öğretmenler için bir kampanya başlattık. Ancak toplumun bütün kesimi öğretmenlerden ibaret değil. Bu çerçevede, geçen yıl çeşitli sektör kuruluşlarının katılım ve işbirliğiyle gerçekleştirilen iç turizm kampanyasını bu yıl, daha geniş kitlelere ulaşmak ve kampanyamızı daha etkili kılmak üzere üç aya yayılan bir süreçte gerçekleştiriyoruz. Bu sektörün önünü görmesini de sağlar.”

Yüzde 40 indirim yapılacak

Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın geçen yıl 04 Mayıs - 15 Haziran tarihleri arasında sosyal sorumluluk projesi olarak başlattığı Erken Rezervasyon Kampanyası bu yıl TÜRSAB, TUROFED, Türk Hava Yolları, Pegasus Havayolları, Türkiye İş Bankası, Akbank, Yapı Kredi Bankası, Garanti Bankası, Denizbank, Finansbank, Avea ve Vodafone işbirliğinde gerçekleştiriliyor. Kampanya kapsamında seyahat acenteleri tur paketlerinde yüzde 35-40 indirim yapacak. İşbirliği yapılan bankalar kredi kartları ile yapılacak tatil ödemelerini 4 aya kadar erteleyecek. Seyahatler sigorta kapsamında olacak. THY, Anadolu Jet ve Pegasus Havayolları ise belli bir süre önce alınması şartıyla biletlerde yüzde 10 indirime gidecek.

Havlu-şezlonglu tanıtım

Erken Rezervasyon Kampanyası’nın tanıtımı Kültür ve Turizm Bakanlığı Tanıtma Genel Müdürlüğü öncülüğünde tüm yurt genelinde yapılacak. Tanıtım için Başbakanlık, valilikler ve belediyelerin yanı sıra RTÜK, YÖK, TRT de destek verecek. 30’dan fazla ilde, şehir merkezlerine ve meydanlara erken rezervasyonu temsil eden havlu örtülü şezlong ve üzerinde rezerve yazan bir masa yerleştirilecek. Vodafone ve Avea kampanya hakkında bilgi mesajları gönderecek. THY, Atlasjet ve Pegasus uçaklarında reklamlar dönecek. Alışveriş merkezleri ve havaalanlarında standlar ve kiosklar kurulacak. İnternette de çeşitli uygulamalar yapılacak.

New York’taki Türkiye reklamına gümüş ödül

New York Times Square Meydanı’ndaki dev dijital ekranlarda, Haziran 2009’ da 1 ay süre ile yayınlanan ‘Unlimited Turkey’ (Sınırsız Türkiye) sloganlı açıkhava reklamı, Adrian Ödülleri’nin reklamcılık kategorisinde gümüş ödüle layık görüldü. Uluslararası Seyahat Satış ve Pazarlama Birliği (HSMAI) tarafından verilen Adrian Ödülleri’nde turizm sektörüne yönelik reklamcılık, halkla ilişkiler ve e-pazarlama projelerinin yarıştığı platforma, 2009 yılında, 35 ülkeden 1100 proje aday gösterildi. Kreatif çalışmaları, İstanbul merkezli Öykü Reklam Ajansı tarafından hazırlanan ve medya alımı Global Advertising Strategies firması tarafından gerçekleştirilen Unlimited Turkey açıkhava reklam kampanyası, ‘Türkiye Times Meydanına Hakim Oluyor’ başlığıyla yarıştı. Proje, günde 2 milyon kişinin ziyaret ettiği meydanda, günde 200 kez gösterildi.

http://www.yapi.com.tr/haberler/meydanlara-havlu-sezlong-konulacak-yerli-turiste-erken-gel-denecek-_76334.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!