LCS3 ile 25 Yıllık Sistem...
İstanbul Havalimanı’nın Altyapısında...
Yeni Nesil Evler İçin: “BTicino D45”
Legrand Aydınlatma Yönetimleriyle...
Legrand, Elektrik Tüketimine...
Legrand Türkiye Basın Lansmanında Yeni Ürünlerini Tanıttı
Bina, elektrik ve dijital altyapıları için ürün ve sistemler konusunda tecrübeli Legrand Grubu, 2017 yılını geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre yüzde 25 oranında büyümeyle kapattı.
Bu pozitif büyümenin yansıması olarak 2018 yılına 4 markada farklı ürün gruplarıyla merhaba diyen Legrand, 8 Şubat 2018 Perşembe günü Ortaköy Radisson Blue’da gerçekleştirilen basın lansmanında yeni nesil teknoloji ürünlerini basına tanıttı. Sürdürülebilir büyüme stratejisi benimseyen ve globalde 5.5 milyar Euro’luk bir ciroya sahip olan Legrand Grubu, Türkiye pazarında da büyüyor. 2017 yılını geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre yüzde 25’lik bir büyümeyle kapatan Legrand Grup Türkiye ise 2018 yılına 4 markada farklı ürün gruplarıyla merhaba diyerek büyümesini sürdürülebilir kılma yolunda emin adımlarla ilerliyor. Bu büyüme stratejisinin tüm detaylarını 8 Şubat 2018 Perşembe günü Ortaköy Radisson Blue’da gerçekleştirilen basın lansmanında kamuoyuna açıklayan Legrand Grup Ülke Pazarlama Direktörü Özgür Sarıoğlu, markanın gelecek vizyonunu da paylaştı. “Legrand Grup Türkiye olarak 2018 yılında en az yüzde 35’lik bir büyüme bekliyoruz”
|