"Mecliste 3 Yıldır Bekleyen...
Paritedeki Gerileme Şubat...
'Topluluk Tasarım Tescili'...
Arçelik KOÜ Yerleşkesi'nde...
“Dünya Markası Olmak için...
İhracat Yıla Kötü Başladı
Arçelik UNEP Programında
İhracat Birim Değer Endeksi Geriledi
2014'ün İhracatı 157 Milyar...
"Türkiye Gerçekleştirilebilir...
Ekonomi Bakanlığı'ndan Katma...
"Teknolojide Taşeronluk Değil,...
Ar-Ge, Tasarım, Marka ve Girişim...
TEB 'Girişim Evleri'yle Girişimcilere...
Arçelik Yılın İlk Yarısında...
Arçelik AŞ'ye CIPS Kurumsal Sertifikası
Arçelik'in Meslek Liselerinde...
Türkiye'nin En İtibarlı Şirketi Arçelik
ESO Teknoloji Geliştirme Ödülü...
Arçelik'e Avrupa Yatırım Bankası'ndan...
"Arçelik'in Başarısının Arkasında...
"Katma Değeri Yüksek Ürün ve Hizmet İhracatı Artırılmalı"
Koç Holding AŞ Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı ve Arçelik Genel Müdürü Levent Çakıroğlu, 2023 hedeflerine ulaşabilmek için Türkiye'nin daha fazla rekabetçi üstünlük geliştirmesi, katma değeri yüksek ürün ve hizmet ihracatının artırılması gerektiğini belirtti.
Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından, Ekonomi Bakanlığı desteğiyle, Arçelik, Sabancı Holding, Türk Ekonomi Bankası (TEB) ve Türk Hava Yolları (THY) stratejik ortaklığında bu yıl üçüncüsü düzenlenen 'Türkiye İnovasyon Haftası'nda konuşan Levent Çakıroğlu; Arçelik olarak global pazarlarda gösterdikleri güçlü ve istikrarlı büyüme performansıyla beyaz eşya pazarının yarısına denk gelen Avrupa, Orta Doğu ve Afrika'da son 5 yılda 5.'likten 2. sıraya yükseldiklerini söyledi. Çakıroğlu, "Faaliyet gösterdiğimiz tüm pazarlarda rekabetçi üstünlük oluşturarak, markalarımızı güçlendiriyoruz. Özellikle Ar-Ge birikimimiz ve inovasyon yetkinlerimiz bunda çok önemli rol oynuyor" diye konuştu.
|