İstanbul Çekim Gücü En Yüksek 7. Pazar
JLL Türkiye Ekibi 2014'te %33 Büyüyecek
JLL Türkiye Ofis ve Lojistik...
Gayrimenkul Pazarı Yeni Bir...
Çekicilikte Başı Çeken İstanbul,...
Türkiye Gayrimenkul Pazarı...
Otel Gayrimenkulleri Çekici...
Yabancı Fonlar Risk İstemiyor
Perakendecilerin En Çok Tercih...
Jones Lang LaSalle'ye Yeni Marka İmajı ve Logo
Jones Lang LaSalle, şirket ismi ile birlikte logosunu değiştirdi. Tüm dünyada şirket isminin telaffuzunu kolaylaştırma ve dijital uygulamalara ve mobil kanallara daha kolay uyum sağlama hedefiyle yola çıkan Jones Lang LaSalle şirket, adını 'JLL' olarak kısaltırken; logosunu da yeni marka imajına göre uyarladı.
Şirket isminin JLL olarak kısaltılması, 200 yılı aşan geçmişe sahip JLL'nin geniş uzmanlığıyla birlikte birden fazla pazarda gerçek anlamda global bir şirket olduğunun vurgulanması açısından önem taşıyor. Değişim ayrıca, farklı ülkeler, diller ve kanallarda, özellikle dijital ve online kullanımda aynı logo ile iletişimi hedefliyor.
JLL Türkiye Ülke Başkanı Avi Alkaş ise, “Kurumsal markamızdaki bu yenilenme sayesinde, yeni logomuzun Türkçede daha kolay telaffuz ve de bilinirlik konusunda bize yarar sağlayacağına inanıyorum” diye belirtti. |