Erdoğan'dan Ganalılar'a 'Metrobüs'...
Metrobüs Yolcuları Metro İstiyor
Metrobüs Durağında Eylem
2019’da Metronun Geçeceği 42 Semt!
İstanbul’da Metro Kazası
E-5'i ve Metrobüsü Kullananlar Dikkat
Metrobüsteki Yoğunluğu TÜBİTAK Çözmüş
Metrobüs Arızası Trafiğe Neden Oldu
Boğaziçi Üniversitesi'ne Gökkuşağı Metro
İki Yeni Metrobüs Hattı Geliyor
İETT'den Körüklü Otobüs için İhale
Sabiha Gökçen, Raylı Sisteme Bağlanıyor
Buraya da Metrobüs Geliyor!
Tanıdık mı Geldi?
İşte Metrobüsün Yerini Alacak Proje!
İETT'den 'Metrobüs Zammı' Açıklaması
Metrobüs Durağı Yenileniyor!
Metrobüs Bozuldu, Yolcular Yürüdü
Metrobüslere "Bisiklet" Düzenlemesi!
Topbaş'tan 'Metrobüs' Açıklaması
Metrobüs Kaldırılıyor mu?
Cevizlibağ Metrobüs İstasyonuna...
İşe Giriş-Çıkış Saatlerinde Metrobüs Kullananlara Kötü Haber
Metrobüs hattında “yoğunluğun gün içine yayılmasını sağlama” adı altında, zirve saatlerde ücretin yüksek tutulması planlanıyor.
Metrobüs İstanbul trafiği için alternatif olsa da, yolcu sayısının her geçen gün artması İETT’yi farklı çözümler üretmeye zorluyor. Günde yaklaşık 800 bin yolcu taşınan hatta, şuana kadar belirli iyileştirmeler yapıldı. İstasyon giriş çıkışlarına bariyer eklenerek yayaların yola inişleri engellendi. Yol kenarlarında ve istasyonlarda yayaların yoldan geçişlerini engellemek için tel örgüler yapıldı. Araçlar güzergah boyunca azami hız uyarılarıyla yönlendiriliyor. Hız limitini aşan araçlar komuta kontrol merkezinden takip edilerek araç bilgisayarları vasıtasıyla şoförler tarafından uyarılıyor. Yol bakım çalışmaları periyodik olarak yapılıyor. Yoğun istasyonlarda yolcu giriş çıkışları ayrılarak merdivenler genişletiliyor. Şerit ihlalini önlemek amacıyla şeritler arasına reflektör konularak araçların çarpışma riski azaltılıyor. Kenarda olan ve yolcu inişlerini engelleyen reklam panoları istasyonların iç kısımlarına alındı.
|