Hızlı ve Konforlu Tren Yolculuğu Başlıyor
Hükümetin son 5 yılda demiryollarına yaptığı büyük yatırım meyvesini vermeye başladı. TCDD hızlı trenin ardından yeni nesil demiryolu aracı raybüsleri de Türkiye'ye getiriyor. TCDD Genel Müdürü Süleyman Karaman,Güney Kore'de Hyundai Rotem'in ürettiği ilk raybüs setini teslim aldı. TCDD filosuna katılan atak ve konforlu raybüsler, lokomotifsiz 2
Hükümetin son 5 yılda demiryollarına yaptığı büyük
yatırım meyvesini vermeye başladı. TCDD hızlı trenin ardından yeni nesil
demiryolu aracı raybüsleri de Türkiye'ye getiriyor. TCDD Genel Müdürü Süleyman
Karaman,Güney Kore'de Hyundai Rotem'in ürettiği ilk raybüs setini teslim aldı.
TCDD filosuna katılan atak ve konforlu raybüsler, lokomotifsiz 2 veya 4 vagonla
çalışacak. 500 kilometre mesafeye kadar olan, yolcu sayısı çok şehirler
arasındaki hatlarda çalışacak raybüsler, en fazla 280 yolcu taşıyacak. |
-
Çok geç kalınmış olsa da çok iyi bir girişim. Bu gecikmenin sorumluları son seçimde sandıkta nasiplerini aldılar ama bu ceza yeterli değil. Birileri çıkıp onlara hesap sormalı "NEDEN ZAMANINDA YAPMADINIZ?" diye. YANITLA
-
Sürekli demiryolu ile yolculuk yapan birisi olarak habere sevindim.Fakat trenlerin hala yavaş olduğunu düşünüyorum.İstanbul-Konya arasının 15 saatte alındığını düşünürsek daha yapılacak daha çok iş var demektir. YANITLA
-
TCDD Genel Müdürü Sn. Süleyman Karaman'ı kutluyorum. Bu tür girirşimler tren yolculuğuna ilgiyi yeniden artıracak ve demiryollarının önemini gündeme taşıyacaktır. Ülkenin bir kuruş fazla parası varsa bunu raylı taşıma sistemlerine ayırmalıdır. Petrol fiyatlarında gelinen nokta raylı taşıma sistemlerindeki ihmalkarlığın ülkeye getirdiği milyarlarca dolarlık maliyeti telafi etmek artık mümkün değildir.Ama geleceğe hazırlanmak için raylı sistemleri gündemin başına yerleştirmek gerekiyor. YANITLA