Fransa, HANNOVER MESSE 2011’de
resmi partner ülke olarak seçildi. Fransız katılımcılar, bu yıl
'sürdürülebilir büyüme için inovasyon' sloganıyla enerji
sektörü, sürdürülebilir mobilite ve enerji verimliliği konularına
odaklanacaklar. Deutsche Messe yönetim kurulu başkanı Dr. Wolfram von
Fritsch, Hannover’de verdiği demeçte, “Fransa’nın partner ülke olması,
gelecek yıl HANNOVER MESSE’ye büyük yararlar sağlayacak. Endüstri ülkesi Fransa,
HANNOVER MESSE katılımcılarının büyük çoğunluğunun en önemli hedef pazarlarından
biri durumunda” şeklinde kouştu. Fransa, dünyanın birçok ülkesinden
Hannover’e gelen HANNOVER MESSE katılımcılarına, Avrupalı önemli bir endüstri
ülkesi olarak güçlü yanlarını ve sahip olduğu potansiyeli sergileme imkânını
yakalayacak. Etkinlikte özellikle Fransa’nın, Avrupa çapında yeni ve
sürdürülebilir büyüme konusunda inovatif fikirler ve teknolojiler üreten trend
belirleyici önemli bir ülke olduğunun altı çizilecek. Von Fritsch, bu konudaki
düşüncelerini ise, “Partner ülke sunumunun, Fransa ve Almanya arasında
hâlihazırda mevcut güçlü iş ilişkileri ve ekonomik bağları daha da
güçlendireceğinden eminiz” şeklinde özetledi.
Fransa, HANNOVER MESSE 2011’in partner ülkesi olarak geçmişte İtalya (2010),
Kore (2009), Japonya (2008), Türkiye (2007), Hindistan (2006) ve Rusya (2005)
gibi ülkelerin dahil olduğu etkileyici bir listeye ismini yazdırıyor. Geçmişte
HANNOVER MESSE’de partner ülke olan ülkelerin, bu katılımları sonrasında
milyarlarca Euro hacminde sipariş hacmi ve iş fırsatları elde ettiği ifade
ediliyor.
2001 partner ülke sunumu¸ bir Fransız uluslararası iş ve ticaret geliştirme
ajansı olan UBIFRANCE tarafından düzenlenecek. UBIFRANCE,
Fransız firmalarının tanıtımı ve HANNOVER MESSE gibi etkinliklerde Fransız
katılımcıların desteklenmesi gibi konularda köklü bir geçmişe ve başarılara
sahip.
2009 yılında HANNOVER MESSE’de 62 ülkeden toplam 6 bin 297 katılımcı,
ürünlerini toplam net 234 bin 755 m2’lik bir alanda sergilemişlerdi. Fransa,
Messe’de 2009 yılında 115 katılımcı ile temsil edilmişti.
|