Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
BÖLÜM SPONSORU

Güzel Sözlere Kanmayın, Ev Alırken Firmayı ve İnşaat Kalitesini Araştırın

Fi Yapı tavuklu, balıklı reklamlarıyla sempati toplarken, Ağaoğlu bizzat Ali Ağaoğlu ile iletişimini güçlendirdi. Tamam, bundan da ötesi olmaz derken Necati Şaşmaz namı diğer Polat Alemdar önce bir meraklandırıcı reklamla çıktı ekrana. Ardından da reklamvereninin Ukra İnşaat olduğunu öğrendiğimiz büyük bir kampanyayla son projeleri Ukra City'nin

Zaman Gazetesi
Güzel Sözlere Kanmayın, Ev Alırken Firmayı ve İnşaat Kalitesini Araştırın

br />
Necati Şaşmaz'ın marka yüzü olduğu Ukra City'nin en büyük projelerinden biri olduğunu vurgulayan Yavuz, İstanbul'un siluetini değiştirecek, Osmanlı mimarisinden esinlenerek hazırlanacak olan konutları hayata geçireceklerini aktarıyor. 500-600 dönüm üzerine konumlandırılması planlanan bu proje için Osmanlı dönemine ait arşiv taraması ve araştırma yapılıyor. Ukra İnşaat ayrıca 2017 yılında GYO (gayrimenkul yatırım ortaklığı) olmak ve Borsa'ya açılmak için bir de hedef koymuş.

"Kurtlar Vadisi Pusu'ya sponsor olmuştuk. Necati Şaşmaz ile tanıştığımızda birbirimizden karşılıklı enerji almıştık. O dönemde de Şaşmaz'ın bilinirliğimize katkısı olduğunu gördük. Kurtlar Vadisi Filistin'e tekrar sponsor olmayı düşünürken reklamlarımızda oynayabileceğine de karar verdik. Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcımız Didem Diptaş da bizi yönlendirdi ve projeye girdik. Çekim sonrası reklamı ilk kez izlediğimde, reklamdaki ışığı fark etmiştim. Ancak dostların tebrik telefonlarını alınca 'Bu iş oldu!' dedim. İpsos verilerine göre Ocak 2010'da yüzde 2 olan bilinirliğimiz bugün yüzde 52'lere çıktı. Yıl sonuna kadar bu oranın yüzde 68'lere çıkacağını düşünüyoruz. Bunun bir firmanın bir yıl içinde gelebileceği en iyi skor olduğunu düşünüyorum. Elbette reklam sonrası bilinilirliğin devamlılığı esastır. Bu anlamda yatırımlarımıza devam ederken profesyonellerimizi yetkilendiriyor ve sorumluluk veriyoruz." diyen Atila Yavuz, Ukra City projesinin reklam kampanyasında medya kullanımı için yıllık 8 milyon dolar bütçe ayırmış.
 
Kime ne kadar ödediğini kalem kalem vermese de firmanın ilk çıkış projesi olduğu için toplam bütçelerinin yüzde 15'ini işin iletişimine ayırdıklarını kaydediyor. Süreç içinde bu rakamı, diğer projelerinin öngördüğü iletişim yatırımı ne kadar gerektiriyorsa yapmayı öngörüyorlar ve reklam bütçelerini toplam cironun yüzde 4-5 oranına çekmeyi düşünüyorlar. "Ben evcil bir patronum. İşim bitince eve gider ve televizyonda neler var, hangisi daha çok izlenir takip ederim. Öngördüğüm diziler de tutar. Bu sebeple reklamlarımızın planlamasını yaparken görüş beyan ederim." diyen Atila Yavuz bugüne değin bu tahminlerinde de hiç yanılmamış.

"Babam Ankara'da bayan terzisiydi. 40'lı yaşlara ulaştığında arkadaşlarının da desteğiyle İstanbul'a gelerek bir markanın bayisi olarak ticarete atılmış. 2003 yılına gelindiğinde ise girdiği kimyasal üretiminden de vazgeçerek inşaat işine girmiş." Atila Yavuz hayata pozitif bakanlardan. Hayırda şer, şerde hayır arayan bir hayat görüşüne sahip olan işadamı, topluma karşı sorumluluk duyuyor ve önemli kurumlarda görevler üstleniyor. Yavuz, "Esenyurt Belediyesini Güçlendirme Derneği başkanı ve İnsan Hakları İnceleme ve Değerlendirme Komisyonu başkanı olarak görev yapıyorum. AB kriterleri çerçevesinde işin sürdürülmesi için çaba sarf ediyorum. Kent konseyinde de üyeyim." diyor.

Yaptığı işin kalitesini çok önemseyen Atila Yavuz'un ev alacaklara küçük bir uyarısı var, "Konut almak isteyenler önce inşaatın kalitesine baksın, bankalara inşaat firmasını sorsun, internetten araştırsın ve söylenen güzel sözlere de kanmasın. 2011-2012 döneminde günü kurtarmaya çalışan bazı şirketler ardı ardına patlayacak ve sektörde bir duraklama yaşanacak. Ancak sonra aynı hızla güvenilir şirketlerle konut yapımı devam edecek. İnşaat sektörü 200 başka sektörü de harekete geçiriyor. Bu nedenle de sektördeki herkes dikkat etmeli." uyarısını yapıyor.

Nereden nereye?

Atila Yavuz kendisine ve şirketine hedef koyan bir işadamı. "5 yıl sonra inşaat sektöründe ilk beşteyim." iddiasında bulunacak kadar kendine güveniyor. Zaman ne gösterir bilmem ama pazarlama süreçlerini doğru kullanarak yaptığı hızlı çıkış onun ne kadar cesur olduğunu gösteriyor. Her şey iyi güzel ve doğru gözüküyorken küçük bir not düşmeden geçemeyeceğim. Marka olmak uzun zaman ister. Pazarlama ise nankör bir yatırımdır. Böylesine hızlı çıkışlar sonrasında iletişimin mutlaka sürdürülmesi gerekiyor, çünkü tüketici bir anda her şeyi unutuyor.

TÜMÜNÜ GÖSTER HABERİN DEVAMI:   1  |   2
http://www.yapi.com.tr/haberler/guzel-sozlere-kanmayin-ev-alirken-firmayi-ve-insaat-kalitesini-arastirin_84617.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!