Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.

GROHE, ISH 2019’daydı

Eksiksiz banyo çözümleri ve mutfak bataryalarında dünyanın önde gelen markalarından GROHE, Almanya’nın Frankfurt şehrindeki ISH Fuarı’nda 500 adetlik tekli ürünü ile müşteri ve tüketicilerini suyun geleceğini aktif olarak şekillendiren çözümlerini sundu.

yapi.com.tr
GROHE, ISH 2019’daydı

GROHE, Almanya’nın Frankfurt şehrindeki ISH Fuarı’nda; ‘yeni yaşam alanları’, ‘tüketicilerin yaratıcı olması’, ‘sadelik arayanlar–sadelik arayışı’, ‘kontrolü ele alma’ ve ‘akıllı yaşam yönetimi’ olmak üzere beş mega trende yönelik inovasyon ve 500’ün üzerinde tekli yeni ürünü tanıttı. Bu, GROHE’nin bugüne kadar yaptığı ve gerek tüketicilerin gerekse mimarlar, tesisatçılar, sigortacılar ve akıllı ev uzmanları gibi profesyonel ortakların ihtiyaçlarına yönelik olarak şekillendirilmiş en büyük inovasyon hamlesi.

“GROHE’nin Water, Intelligence, and Enjoyment sloganı doğrultusunda, yaşamları daha iyiye doğru dönüştürülmesini sağlayan akıllı su çözümleri yaratıyoruz, en önemlisi, bizzat su deneyimini dönüştürüyoruz.” diyen GROHE AG CEO’su Michael Rauterkus, GROHE'nin, Almanya’daki Hemer üretim tesisinde bulunan 3D metal yazıcıları için özel olarak granüllerden oluşan özel geliştirdiği formül için şunları söyledi; “Yeni bataryalarımız GROHE Atrio Icon 3D ve GROHE Allure Brilliant Icon 3D, inanması zor bir tasarıma sahip. Hayal dahi edilemeyeni mümkün hale getiriyorlar. Burada, tasarımın geleceğini görüyorsunuz. Tüketiciler için, bu, kendi yaratıcılıklarının geleceği ve kişiselleştirmede ulaşılan son nokta. 3D metal baskının evde su deneyiminde devrim yapacağına inanıyoruz. Bu, kişiselleştirme ile endüstriyel üretimin en üst düzey karışımını sunuyor.”

Yaptığı açılış konuşmasında, “Tüketicilerin beklentileri büyük ölçüde değişiyor,” diyen Michael Rauterkus, sözlerini şöyle sürdürdü: “GROHE, hem analog hem de dijital tasarım ve inovasyon açısından suyun geleceğine şekil vererek, müşteri ve tüketicilerimize suyun gücü ve güzelliğinden yararlanmak için ihtiyaç duydukları yapıtaşlarını sağlıyor; suyun tadını çıkardıkları her yerde, isteğe özel bir deneyim sunuyor.”

Kolay ve sezgisel çözümler açısından sadelik arayışına yanıt arayan GROHE, tüketicilerinin karmaşıklık ile uğraşmak zorunda kalmaksızın yaratıcı olmalarına destek oluyor. Bataryalardan duş ve seramik ürünlerine, mutfak bataryalarından lavabo ve aksesuar ve rezervuar kontrol panellerine kadar, ürünleri, kaliteyi nefes kesen bir dizi renk ve malzeme yelpazesi ile bir araya getiriyor.

GROHE’nın yeni piyasaya sürdüğü ve küvet de içeren ilk seramik ürün serisi olan Essence, güzelliği en saf haliyle göstermesiyle yeni minimalizm ve sadelik arayışını mükemmel şekilde gözler önüne seriyor. Tasarım yelpazesinin ayırt edici özelliğini, temel unsurlarına indirgenmelerini baz alan hassas organik biçimler oluşturuyor. Ancak, GROHE’nin minimalizmi, tasarımın çok ötesine geçiyor; aynı zamanda, ürünlerin sezgisel kullanımı ve kolay montajı anlamına da geliyor.

Yeni GROHE Rapido SmartBox, tek bir gömme montaj çözümü ile, mimar, planlayıcı ve tesisatçılara sonsuz sayıda muhtemel çözüm sunuyor: Maksimum verimlilik ve planlama esnekliği için, gömme kurulum sadece yenilikçi GROHE SmartControl duş sistemi ile değil, aynı zamanda termostatik ve tek kumanda kollu bataryalar ile de bir araya getirilerek tüm gereksinimler için evrensel bir çözüm sunuyor.

Yeni nesil GROHE Sense su sensörleri çok aileli evler ile çok katlı aile konutlarında kullanım için optimize edildi. Hem soğuk hem de sıcak su borularına monte edilen GROHE Sense, su güvenliği sunuyor ve doğru su tüketim verilerini GROHE Sense Uygulaması üzerinden doğrudan mobil cihazlara gönderiyor. Bu, aynı zamanda su ve enerji tüketiminin tam olarak görülebilmesi ve tüketicilerin kontrolü ele almasına olanak veriyor.

Ayrıca, GROHE Sense Guard ve Sense Guard Pro’nun bileşimi ile, küresel marka artık konut pazarının yüzde 90’ında su hasarlarını önleyebiliyor. GROHE Sense sistemi, GROHE’nin yanı sıra tesisatçılar ve sigorta ve emlak yönetim şirketleri gibi yeni iş ortakları için de yıkıcı yeni bir iş modeli yarattı. Michael Rauterkus; “Akıllı bir platform, su güvenliği ve su yönetimi konusundaki en büyük ekosistemi yaratıyoruz ve bu da, sigorta şirketleri gibi dünyanın dört bir yanındaki sektörel ortaklarımızın yeni iş modelleri uygulamasına imkan verecek” dedi.

http://www.yapi.com.tr/haberler/grohe-ish-2019daydi_171319.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!