ERGOİSVİÇRE Sigorta, sel felaketinden
zarar gören müşterilerine toplam 40 milyon TL hasar ödemesi
yapacak. Müşterilerinin mağdur olmaması için, henüz ekspertiz raporları
tamamlanmadan, ikinci günden itibaren avans ödemeleri yapan ERGOİSVİÇRE Sigorta,
bu tip doğal afetler karşısında güvencesi altındaki sigortalılara karşı tüm
sorumluluklarını yerine getirirken, sosyal sorumluluk anlayışı çerçevesinde de
önemli bir adım attı.
KOBİ’lere özel afet sonrası iş sürekliliği yönetimi
Uluslararası denetim ve danışmanlık firması Ernst &
Young işbirliğiyle, başta sel olmak üzere beklenmedik olaylar
karşısında izlenmesi gereken yollar, hukuki süreçler, vergisel düzenlemeler,
poliçe içerikleri, fiyatlandırmalar, risk yönetimi ve sigorta bedellerinin doğru
tespiti gibi konularda KOBİ’lere yönelik iş sürekliliği yönetimi kitapçığı
hazırlandı.
ERGOİSVİÇRE Sigorta Genel Müdürü Thomas Baron, beklenmedik
durumlarda risk yönetimi ve iş sürekliliği sağlanması amacıyla hazırladıkları bu
kitapçığın, KOBİ’lerin işlerini ayakta tutabilmesi için yol gösterici olacağını
ifade etti. Baron, “Her doğal afet, tekrarı halinde hazırlıklı olmanın önemini
vurgulayan başlı başına bir mesajdır. Konularında dünya lideri iki güçlü kuruluş
ERGOİSVİÇRE Sigorta ve Ernst & Young olarak bu mesajı aldık ve taşıdığımız
sosyal sorumluluk bilinciyle ortak bir çalışmaya imza attık. Bu çalışmamızın,
müşterilerimizin risklerini doğru hesaplayıp kendilerini güvende hissetmelerine
katkı sağlayacağına inanıyorum” diye konuştu.
Uluslararası denetim ve danışmanlık firması Ernst & Young’ın Genel Müdürü
Osman Dinçbaş ise “Son günlerde yaşamış olduğumuz sel felaketi
tüm Türkiye’yi derinden sarstı. Yaşanan acı kayıpların büyük çoğunluğunun
maalesef ki telafisi yok ancak Ernst & Young ve ERGOİSVİÇRE Sigorta olarak
benzer doğal afetler karşısında en azından KOBİ’lerin iş sürekliliğinin minimum
etkilenmesi adına bilgilendirici ve yol gösterici bir rehber hazırlamayı görev
bildik. Hazırladığımız rehberde KOBİ’lerin yaşanabilecek herhangi bir felaket
sonrası hayati fonksiyonlarını devam ettirmeye yönelik hazırlıkları ve
afetlerden zarar gören kurumların şirketlerini kısa sürede tekrar ayağa
kaldırmaları için uygulamaları gereken hukuksal, vergisel ve operasyonel iş
süreçleri ve bilgi sistemlerine dair hatırlatmaların faydalı olacağını umut
etmekteyiz” diye konuştu.
|