Epson Yazıcı Kampanyasıyla Okullarda Yaratıcılığa Katkı Sağladı
Epson Türkiye, olanakları düşük olan köy okullarına destek kampanyası başlattı. Köy okullarına yönelik sivil toplum kuruluşlarıyla çalışan Epson, ilk etapta 40 şehirde 60 köy okuluna yazıcı bağışında bulunarak fırsat eşitliğine destek oldu. Hedef bu yıl 100 okula ulaşarak çocukların eğitim ve yaratıcılığını desteklemek...
Epson, Türkiye’de eğitimde fırsat eşitliğine destek olacak bir kampanya başlattı. Köy okullarına yönelik sivil toplum kuruluşlarıyla çalışan Epson, 40 şehirde 60 köy okuluna çok işlevli yazıcı bağışında bulundu. Epson’un hedefi bu yıl 100 okula ulaşarak çocukların eğitim ve yaratıcılığını desteklemek olacak.
Epson Türkiye, söz konusu kampanyayı köy okullarında öğrencilerin yaratıcılığına ve eğitimine katkı sağlamak için hayata geçirdi. Çok işlevli yazıcılar, öğrencilerin derslerine ve proje çalışmalarına katkı sağladı. Gelecekte bu desteği artırarak sürdürmeyi hedefleyen Epson, yüzde 90’a varan sarf malzemesi ve enerji tasarruflu yazıcılarıyla daha geniş kitlelere ulaşacak. Öğrenci ve öğretmenlere neler sağlıyor? Öğretmenler için de yazıcılar, ders materyallerini hazırlama, öğrencilerin çalışmalarını değerlendirme ve velilerle iletişim kurma gibi avantajlar sunuyor. Yani öğretmenlerin işlerini daha verimli ve etkili bir şekilde yapmalarına yardımcı oluyor. Epson, söz konusu kampanyasıyla olanakları düşük olan köy okullarında eğitim kalitesini artırmaya ve öğrencilerin daha iyi bir eğitim almasına destek olmayı hedefliyor. Ultra düşük maliyetle yazdırma imkanı
* Epson Hakkında Epson, gerek sürdürülebilir operasyonları gerekse verimli, kompakt ve hassas teknolojileriyle yaşamları, toplulukları ve kuruluşları refaha kavuşturmayı amaçlayan bir teknoloji mucidi ve üreticisidir. Şirketin bugünkü değeri 8,5 milyar Euro’dur. Ar-Ge’ye günde 1,14 milyon Euro yatırımı yapan Espon, kendi ürünlerini, kendi fabrikalarında, kendi özgün teknolojilerini kullanarak ve yüksek çalışma standartlarını benimseyerek üretmektedir. Sürdürülebilir yeniliği daha ileri seviyelere taşımayı hedefleyen marka, 2050 yılına kadar karbon negatif ve yeraltı kaynaklarından arınmış operasyonlara sahip olmayı taahhüt etmiştir. |