Ege bölgesinde otomatik kapı ve otomasyon sistemleri alanında on yedi yıldır
faaliyet gösteren sektörün lider firmalarından Ege Beta, 15.
Uluslararası YAPI/TURKEYBUILD 2009 İzmir Fuarı’nda ilk kez tanıttığı
"Sundurmacı" markasını 33. Uluslararası YAPI/TURKEYBUILD 2010
İstanbul Fuarı’nda İstanbul, Avrupa ve Ortadoğu pazarları ile buluşturdu. Fuarın
son gününde görüşlerine başvurduğumuz Ege Beta Genel Müdürü Gafur
Alişer, fuarın kendileri açısından çok olumlu geçtiğini, hatta fuar
süresince Anadolu’daki bazı kentler için bayilik anlaşmaları bile yaptıklarını
söyledi.
Paketli sundurmalar
Alişer, “İzmir’den Dünyaya” sloganı ile yola çıkan
“Sundurmacı” markasını, sundurma sektöründe paketli ürünler
satabilmek amacıyla yarattıklarını belirtti. Ege Beta’nın yabancı partnerleri
Avrupalı Transpa Forza ve Japon Skiatsu ile birlikte Ortadoğu pazarına
açtıklarını ürünlerin tüketiciler için henüz yeni olduğunu söyleyerek,
“Ziyaretçilerin çoğu, paketlenmiş sundurma görünce çok şaşırıyor” diye
konuştu.
Alişer, paketlenmiş sundurmaların özellikle alüminyum doğrama ve pimapen
üzerine çalışan üreticileri için de yeni bir iş fırsatı yarattığını
vurgulayarak, sektörde yenilikçi yapıya geçmek isteyen firmaların bu ürünü
benimsediklerini ifade etti.
İzmir’de “Otomatik kapı ve panjurda doğru adres” sloganı ile otomatik kapı ve
otomasyon sistemlerinde Ege Beta olarak isimlerini tescil ettirdiklerini
sözlerine ekleyen Alişer, www.sundurmaci.com adresi üzerinden de
“Sundurmacı” markasının takip edilebileceğini belirtti.
|