Doğtaş ve AkzoNobel Marshall Boya,
tüketiciye özel dekorasyon ve renk danışmalığı için işbirliğine gidiyor.
AkzoNobel Marshall Boya’nın Doğtaş satış personeline verdiği
'Dekorasyonda Renk Eğitimi' ile her birinin, tüketiciyle daha
donanımlı danışmanlar olarak iletişim kurması hedefleniyor. Ayrıca, işbirliği
çerçevesinde yapılan kampanya ile Doğtaş’tan alışveriş yapan herkese, AkzoNobel
Marshall Boya’nın mikroplara karşı 10 bin kat fazla koruma sağlayan Marshall
Hijyen ve Osmanlı Renkleri Koleksiyonu İç Cephe ürünleri yüzde 40 indirim
fırsatı ile sunuluyor.
Doğtaş Pazarlama Müdürü Kenan
Mete, ev dekorasyonu bir bütün olarak düşünüldüğünde, duvar renkleri ve
mobilyalar arasında çok önemli bir ilişkinin olduğuna dikkat çekerek, “Ev
dekorasyonu son yıllarda tüketicilerin tercihi ve beklentileri açısından en üst
sıralara çıktı. Biz de yenilikleri yakalayan Doğtaş olarak, bu noktada boya
sektörünün öncülerinden Marshall ile tüketicilerimize daha iyi hizmet verebilmek
için karşılıklı fayda sağlayan ‘Dekorasyonda Renk Eğitimi’ işbirliğini
gerçekleştirdik. Doğtaş olarak, hem tüketicilerimize hem de firmamıza
fayda sağlayan işbirliklerimize devam edeceğiz” dedi.
Tüketicilere dekorasyon seçimlerinde yardımcı olmak ve onları doğru
yönlendirmek adına Doğtaş ile yaptıkları işbirliğinin önemine değinen AkzoNobel
Marshall Boya Ürün Müdürü Murat Genççağlar ise şunları söyledi:
“Mobilya ve dekoratif boya sektörünün liderleri olarak,
gerçekleştirdiğimiz örnek nitelikteki işbirliği ile hedefimiz, müşteri
memnuniyetini en üst seviyede karşılayabilmek. Hayatını renklendirmek isteyen
tüketicilerimiz, Doğtaş mağazalarından yapacağı tüm alışverişlerde, çok kazançlı
çıkıyor. Birbirinden şık mobilyalarını Marshall Boya renkleri ile
tamamlıyor”.
Doğtaş’ın
mağazalarında renk uzmanları hazır
Eğitim sonunda Doğtaş satış
personeline sertifika ve Marshall Renk Uzmanı yaka kartı verildi. İşbirliğinin
ilk aşamasında, Marshall tarafından Doğtaş’ın satış noktalarında tüm satış
personeline 'Dekorasyonda Renk Eğitimi' verildi. Mağaza içerisinde danışman
niteliğinde satış temsilcisi yaratabilmek ve satış temsilcilerinin tüketiciye
daha donanımlı şekilde yardımcı olmalarını sağlamak amacıyla gerçekleştirilen
eğitim, renklerin dekorasyonda etkisi, ürün, renk ve desenleri birbirleriyle
kombine etme gibi konularda verildi. Hem teorik hem pratik aşamalara sahip olan
eğitim kapsamında Doğtaş satış temsilcileri, sertifikalarını alarak, birer
Marshall Renk Uzmanı oldu.
Mekâna ve kişiye göre
renk
Eğitimin sonuçlanmasıyla birlikte, Doğtaş satış
temsilcileri mağazalarda tüm tüketicilere hangi renklerin birbiriyle daha uyumlu
oldukları, renkler arasında en doğru kombini nasıl oluşturabilecekleri,
renklerin psikolojik dili, kültür, yaş, vb. faktörlere dayalı olarak
tüketicilere daha uygun olabilecek renkler gibi konularda önerilerde bulunuyor.
Hangi mekâna hangi rengin kullanılması gerektiği konusunda bilgi veriliyor. Genç
odaları, yatak odaları, salonlar, antre, mutfaklar, vb. evin tüm odaları için
Marshall’ın renk önerileri sunuluyor. Bu öneriler kullanım alanı, renklerin
dili, odanın ışık alma durumu vb. şeklinde yapılıyor.
Rengarenk
dekorasyonlar için Marshall Hijyen ve Osmanlı Renkleri
Doğtaş ve
AkzoNobel Marshall Boya’nın Haziran 2012’ye kadar devam edecek kampanyası
kapsamında Doğtaş’tan alışveriş yapan herkese yüzde 40’lık bir boya indirim
kuponu veriliyor. Tüketiciler, İstanbul’da kampanyaya katılan Marshall satış
noktalarında Hijyen ve Osmanlı renkleri ürünlerine, yanında götürdükleri kuponla
yüzde 40 indirimli olarak satın alıyor. Özel antimikrobiyal yapısı sayesinde
mikroplara karşı 10 bin kat daha fazla dayanıklı, bakteri üretmeyen, küf ve
mantarlara dirençli Marshall Hijyen, temizlik ve hijyene önem veren herkes için
çok ideal. Lokum, Akide, Şerbet ve Kahve tadındaki Marshall Osmanlı Renkleri İç
Cephe Koleksiyonu ise yaşam alanlarına çağdaş bir Osmanlı esintisi getirmek
isteyenlere hitap ediyor.
|