Garanti Bankası Teknoloji...
BTM'den 2019 Yılı Değerlendirmesi...
Yeşil Başarı Öyküleri’nin Konuğu BTM
EGİAD Üyeleri’nden BTM’ye Ziyaret
Ankara Millet Bahçesi Su Yalıtımında...
BTM Proje Ürünleri Kataloğu
BTM Kariyer Fuarı’nda
Makina Mühendisleri Odası’nda...
BTM’den Özyeğin Üniversitesi’nde...
BTM’ye Geleceğe Yatırım Ödülü
BTM’den Kadının Güçlenmesi için İmza
BTM, BAU’da Yerini Aldı
BTM AR-GE ile Fark Yaratıyor
BTM, dünya markası olma yolunda adımlarını güvenle atarken AR-GE merkeziyle de sektörde öne çıkıyor.
BTM, kurulduğu günden bu yana çok yönlü büyüme stratejisini sürdürerek, yalıtım sektöründeki müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerini; mühendislik yoğun entegre çözümlerle birlikte, kolay, hızlı, çevreci, uygulama maliyetinden tasarruf edilebilecek ürünler sunarak karşılamayı hedefliyor. Bu hedef doğrultusunda, İzmir Kemalpaşa Organize Sanayi Bölgesi’nde 1986 yılında kurmuş olduğu AR-GE Laboratuvarı ile birlikte, bugün 7 ürün grubunda 800 adede varan ürün yelpazesi ile yalıtım sektöründe yer alıyor. BTM’de ilk adım olarak teknolojik yol haritasını oluşturuldu; kısa, orta ve uzun vadeli teknoloji planlaması çerçevesinde AR-GE projeleri çeşitlendirilip güçlendirildi. Bu yol haritası sayesinde BTM, 2017 yılında Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından verilen unvanla sektöründe ilk AR-GE Merkezi’ne sahip firma oldu. Yalıtım sektöründe, farklı kullanım alanlarına yönelik yüksek katma değerli yeni ürün çalışmaları yapılan BTM AR-GE Merkezi’nde şu anda, 4 adedi TÜBİTAK, 1 adedi UNIDO onaylı olmak üzere toplamda 14 adet yenilikçi AR-GE projesi yürütülmektedir. BTM, kısa vadeli beklentileri yüksek olan ve yüksek bütçeli yatırımları gereksiz gören şirketlerin orta ve uzun vadede kalıcı ve sürdürülebilir olmaktan çıkacağına ve rakiplerin gerisinde kalmaktan başka alternatifleri olmayacağına inanmaktadır. AR-GE ve inovasyonun ivme kazanması için öncelikle gençlerin bilim ve teknolojiye yönlendirilmesi daha sonra uygulama yapabilecekleri alanların yaratılması büyük önem taşımaktadır. BTM, AR-GE’ye yatırım yaparak; rakiplerden farklılaşmayı, ürünlerinin uluslararası pazarlarda daha fazla tercih edilmesini ve sürdürülebilir olmayı hedeflerken aynı zamanda da ülkemiz ekonomisine olumlu yönde katkı sağlamanın önemini vurguluyor. |