BSH’nin Tasarrufları Pazar Payını Artırdı
Geçen yıl beyaz eşya pazarının yüzde 4 küçülmesine karşılık BSH’nin pazar payını yüzde 30’un üzerine çıkardığını belirten BSH Ev Aletleri CEO’su Norbert Klein, “Türkiye’nin cirosu yüzde 10 artışla 2.2 milyar TL’ye ulaştı. İç satışlarda yüzde 3, ihracatta yüzde 21 artış gerçekleştirdik” dedi.
Geçen yıl beyaz eşya pazarının yüzde 4 küçülmesine karşılık
BSH’nin pazar payını yüzde 30’un üzerine çıkardığını belirten
BSH Ev Aletleri CEO’su Norbert Klein, “Türkiye’nin cirosu yüzde
10 artışla 2.2 milyar TL’ye ulaştı. İç satışlarda yüzde 3, ihracatta yüzde 21
artış gerçekleştirdik” dedi. |