Bien, Usta Seminerleri İçin...
Bien'den Vokha Vitrifiye Serisi
Bien, Van’da İkinci Mağazasını Açtı
Bien’den Yeni Bir Koleksiyon:...
Bien’den Antimikrobiyel Ürün; Magiclean
Bien, Uşak’ta Mağaza Açtı
Bien’in 2019 Yılı Usta Seminerleri...
Bien, 2019 Yılı Tasarımlarını...
Bien’den Boho Koleksiyonu
Bien, 2019 Yılı Yeniliklerini...
Bien 2019 Yılının İlk Usta...
Bien'den Newport Koleksiyonu
Bien Banyo, Duş Panelleri
Bien’in 2019 Yılı Usta Seminerleri Devam Ediyor
Seramik sektörünü oyuncularından Bien, Kayseri ve Kahramanmaraş’ta ustalarıyla buluştu. 28 Mayıs’ta Kaşıkçı Yapı ile Kayseri’de düzenlenen semineri 29 Mayıs’ta Kardeşler Seramik işbirliği ile Kahramanmaraş izledi. İki seminere de 150’nin üzerinde seramik ustası katıldı.
Bien, ustalarını yeni ürünler ve uygulamalar konusunda eğitmek amacıyla seminerler düzenlemeye devam ediyor. İş kalitesini ve müşteri memnuniyetini artırmayı hedefleyen Bien, seminerler aracılığıyla ustalarla iletişim kurma olanağı da yaratıyor. Bien’in Mart ayında Karadeniz Ereğlisi ile başlayan eğitimleri, Denizli, Uşak, Gaziantep ve Mersin takip etti. Seminerler 28 Mayıs’ta Kayseri ve 29 Mayıs’ta da K.Maraş’ta düzenlendi. Bien’in Bölge Bayileri’nin de katıldığı seminerlerde ustalar yeni ürünler ve özellikleri ile ilgili detaylı bilgi sahibi oldu. Bien’in Teknik Hizmetler Şefi Cenk Senotay’ın ve Bien Fix Müşteri İlişkileri Yöneticisi Begüm İmal’in hazırladığı sunumlarla gerçekleşen seminerlerde, Bien’in üretim tesisleri ve ürünlerinin anlatıldığı tanıtım filmi de gösterildi. Bien Teknik Hizmetler Şefi Cenk Senotay “Ustalar seramik seçmeye çalışan müşterileri yönlendirme konusunda çok etkili. Ustalara ürünlerimizi ne kadar iyi anlatıp onlara ürünleri döşerken hangi konulara dikkat etmeleri gerektiğini belirttiğimizde, işçilik kaliteleri de yükseliyor. Mekânlar daha şık oluyor ve müşteri memnuniyeti de aynı oranda artıyor” dedi. Cenk Senotay "Hangi koşullarda, hangi zeminlerde, hangi ürünün kullanılması gerektiği, dış mekan, iç mekan, ortam ve hava koşullarının göz önünde bulundurulması gerektiği, doğru yönlendirmenin ana unsurları. Müşteri memnuniyeti markamız adına çok değerli. Bir alan seramik ile kaplandığında, yani yeni bir yaşam alanı oluşturulduğunda; burada tasarımın ve ürünün kalitesi yüzde 50 oranında önemli ise geri kalan yüzde 50’lik kısım da iyi bir işçiliktir” diyerek sözlerini tamamladı. Bien’in yeni Yapı Kimyasalları Ürünü Fix’in’de tanıtıldığı seminerlerde Bien Fix Müşteri İlişkileri Yöneticisi Begüm İmal seramik yapıştırıcıları ve uygulamaları hakkında ustaları bilgilendirdi. Ürünler, ürün özellikleri ve uygulamalar hakkında detaylı bilgiler içeren eğitim programında ustalar sorularına yanıt aldı, isteklerini ve önerilerini aktardılar. |