Baumit, 30. Yılını Kutluyor
Kuruluşunun 30. yılını kutlayan Baumit, Avrupa’nın en büyük kuru harç üreticisi olmanın yanı sıra “İleriye yönelik fikirler” sloganı doğrultusunda yeni çözümler geliştirerek de sektörde yer alıyor.
Baumit, bu yıl kuruluşunun 30yılını kutluyor. 1988 yılında “Wietersdorfer" ve "Wopfinger" firmalarının güçlerini birleştirerek yarattıkları Baumit markası, 30 yılın ardından bugün SchmidIndustry Holding’in en güçlü markalarından biri olarak öne çıkıyor. Avrupa, Türkiye ve Çin’e kadar 27 ülkede faaliyet gösteren Baumit, 5.900 çalışanı ve 2017 yılında 1,7 milyar Avroluk satışı ile Holding’in lokomotifi konumunda bulunuyor. 30 Yılın Satır Başları Baumit markasının ikinci on yılı, yenilikçi cephelerin geliştirilmesi ve tasarımına odaklanıyor. Yalıtım malzemesinin binalar için önemi ve değeri üzerinde çalışmalar yürütülürken kompozit ısı yalıtımı sistemi, enerji verimliliği ve ekolojigibi konular ön planda tutuluyor. Kurulduğu günden bu yana "İleriye yönelik fikirler" mottosunu benimseyen Baumit, bu felsefeyi tüm yapılarda gerçeğe dönüştürüyor. Baumit tarihinin üçüncü on yılını sağlıklı ev yaşamı sunan ürünlerin devri olarak değerlendirmek mümkün. Avusturya’daki İnovasyon Merkezi ve 2015 yılında kurulan Viva Araştırma Parkı’nda sadece dış cepheler için değil, günümüz ve önümüzdeki yıllara ait iç ortam ikliminin iyileştirilmesine yönelik bilimsel çalışmalar da yürütülüyor. Baumit'in uzun araştırmalarda elde ettiği verileri kullanarak ürettiği Healthy Living ürünleri, iç mekan iklimini doğal bir şekilde düzenleyerek doğru nem ve temiz hava yaratılmasına odaklanıyor. Ürünlerin havayı da temizleyebilmesi ve sağlık açısından değerli olan iyonlarla zenginleştirilmesi gibi özellikler üzerinde çalışmalar yapılıyor. Dolayısıyla Baumit, gönül rahatlığıyla "Sağlıklı konut ve ev yaşamı işte böyle sağlanır" diyebiliyor. Viva Araştırma Parkı “İnovasyon, önümüzdeki on yılların motivasyonu” 30. yıl nedeniyle açıklamada bulunan Robert Schmid, "Her şeye rağmen, her zaman tüm değerleriyle bir aile şirketi olmayı sürdürmek istiyoruz. Gelecekte de, en iyi yaptığımız şeyi yapacağız: Araştırmak, geliştirmek, en iyi kaliteyi üretmek ve vizyonumuzun parça parça gerçeğe dönüşmesini sağlamak: Herkesin sağlıklı, enerjiyi etkili kullanan ve güzel bir yaşam sürmesini istiyoruz.” |