BASF Türk’ün Yeni CEO’su Buğra...
BASF Poliüretan Operasyonlarını...
BASF’nin Zemin Malzemeleri Tescillendi
BASF 150. Yılını İnteraktif...
Bouygues Construction ve BASF'tan...
BASF İkinci Çeyrekte Satışlarını...
BASF'nin Türkiye Cirosu 740...
"Sürdürülebilirlik Uzun Bir Yolculuk"
BASF 2020’de Cirosunun %45'ini...
BASF 2013'ün 6 Aylık Performansından...
BASF'tan Sürdürülebilirliğin 'Kimya'sı
Türkiye Almanların Bölge Merkezi
BASF, Çevreci Ürünleriyle Öne Çıkıyor
BASF'tan 50 Milyon Euro Tasarruf!
BASF Yapı Kimyasalları Tüm Markalarını Tek Bir Şemsiye Altında Topluyor
BASF, yapı sektöründe sunduğu ürün ve çözümleri tek bir şemsiye altında topluyor. Daha önce Asya Pasifik bölgesinde tanıtılan ve BASF'ın küresel pazardaki konumunu güçlendirme, bir dil birliği oluşturma iddiasını taşıyan 'Master Builders Solutions' markası, 2014 yılının ikinci çeyreğinin sonu itibarıyla tüm dünyada faliyete geçmiş olacak.
BASF'nin sektördeki konumunu güçlendirmeyi hedefleyen marka, şirketin tüm yapı sektörüne özel ürün ve çözümler sağlama taahhüdünü simgeliyor. Yapı sektörüne ait yüzyılı aşkın bir inovasyon geleneğini yansıtma iddiasını taşıyan Master Builders Solutions, aralarında Master Builders®, Glenium® ve Ucrete®'nin de bulunduğu alanında uzman 30 markayı bir araya getiriyor. Ürün ve hizmet yelpazesinin küresel bir marka altında pazara sunulması, BASF'nin müşterilerini ve iş ortaklarını yüksek kalitede ve tutarlı ürünler ve hizmetlerle desteklemesine yardımcı olacak.
Dick Purchase"Dünyanın her yerinde aynı kalite ve standartta ürün sunmayı taahhüt ediyoruz" Markanın Çırağan Sarayı'nda gerçekleştirilen Türkiye lansmanında konuşan BASF Yapı Kimyasalları Bölümü ORA Bölgesi (Ortadoğu, Rusya, Orta Asya ve Afrika) Başkan Yardımcısı Dick Purchase, BASF'nin teknolojinin sınırlarını zorlayan bir kurum olduğuna dikkat çekti ve 'Master Builders Solutions' oluşumun bu yönde atılmış yeni bir adım anlamına geldiğini söyledi. BASF'nin 60’dan fazla ülkede üretim tesisi ve satış merkeziyle 2,3 milyar Euro’luk ciro elde ettiği Yapı Kimyasalları Bölümü’nü oluşturan 30 kadar markasını Master Builders Solutions adını verdiği tek bir marka çatısı altında birleştirdiğini vurgulayan Purchase, sundukları yeni markanın kendilerinin bir 'kimyasal ürünler tedarikçisi'nden daha fazlası olduğunu da vurguladığına dikkat çekti. Her gün dünyanın farklı lokasyonlarından müşterilerinin karşılaştığı 7000'in üzerinde zorluk derecesi yüksek soruna karşı çözüm ürettiklerini ifade eden Purchase, yeni oluşumla 'risklere' karşı çok hassas olan inşaat sektörüne 'dünyanın her yerinde aynı kalite ve standartta ürün sunmayı' taahhüt ettiklerini kaydetti. Purchase, geçiş süreci tamamlandıktan sonra 'Master Builders Solutions' ürünlerinin kendi alanlarında birer standart haline geleceğine inandıklarını da sözlerine ekledi. |