ALÇIDER'den İletişim Atağı
Alternatif yapı malzemelerine göre daha ekonomik çözümler sunan ve gelişmiş ülkelerde geniş bir kullanım alanına sahip alçının, Türkiye'de yeterince tanınmadığından yola çıkan Türkiye Alçı Üreticileri Derneği (ALÇIDER), bu açığı kapatmak amacıyla büyük bir iletişim programı başlatıyor.
/P> ALÇIDERGİ yayın hayatına başladı Türkiye Alçı Üreticileri Derneği’nin yayını “ALÇIDERGİ”nin ilk sayısı okuyucuyla buluştu. Kurumsal kimliğini yenileyen, dinamizm ve saygınlığı pekiştiren yeni logosuyla değişim sürecine giren ALÇIDER, başta sektör temsilcileri, üniversiteler, yapı ile ilgili meslek örgütleri ve kamu yönetimine yönelik bilgilendirme amaçlı ALÇIDERGİ adlı yayın organını hazırladı. MPR Pazarlama Halkla İlişkiler’in desteğiyle, Mustafa Kirman editörlüğünde hazırlanan ALÇIDERGİ’nin Ocak-Mart 2009 aylarını içeren ilk sayısı röportajlar, araştırmalar, dosyalar ve haberlerden oluşuyor. İki forma olarak yayınlanacak ve alçı sektörüne ışık tutacak derginin ilk sayısının kapak konusu, alçı taşının 10 bin yıllık serüvenine tanıklık etme fırsatı sunan 'Çatalhöyük’ten Günümüze Alçı'. Dünyayı alçı taşıyla tanıştıran Çatalhöyük ve Anadolu’dan başlayan araştırma, günümüzde gelişen teknoloji ve mimari anlayışla alçı kullanımının değişimini gözler önüne seriyor. ALÇIDERGİ’nin ilk sayısına konuk olan önemli portreler ise, Türkiye’de alçı sektörünün gelişiminde büyük payı olan, ALÇIDER’in kurucularından Prof. Dr. Ruhi Kafesçioğlu ve çağdaş mimarinin Türkiye’deki tanınmış isimlerinden, ulusal, uluslararası pek çok ödüle sahip Emre Arolat. Alçının yararları, çevre ve insan sağlığı açısından alçı, ALÇIDER’den haberler gibi pek çok bölümünden oluşan ALÇIDERGİ, 3 ayda bir okuyucuyla buluşacak. |