Acunkent Plaza Home Ofisleri,
Uluhan Grup güvencesiyle ve 'Mikro Ofis'
adıyla satışa sunuluyor. Toplam 56 mikro ofisten oluşan çağdaş ofis
sistemlerinin fiyatları 60 bin TL'den başlıyor. Acunkent Mikro
Ofis’lerinin teslim tarihi ise 30 Kasım 2011 tarihi olarak ilan edildi. İşyeri
olarak değerlendirmenin yanı sıra, dileyenler sahip oldukları Mikro Ofis’leri
Uluhan Gayrımenkul aracılığıyla '10 dakikada ofisiniz hazır' sloganı ile kiraya
verebiliyor veya bir üçüncü şahısa satabiliyor.
Her türlü iş donanımı ve konfor
Acunkent Plaza Mikro Ofis’leri 37 metrekareden 100 metrekareye kadar ofis
büyüklüklerine sahip bulunuyor. Hazır Mikro Ofis’ler, arzu edilirse ofis
mobilyaları ve donanımlarıyla birlikte sunuluyor. Mikro Ofis’lerde sekreter
hizmeti, temizlik hizmeti, food court, toplantı salonu, yüksek hızlı kablosuz
internet, faks ve fotokopi, telefon santrali hizmeti, posta takibi ve
yönlendirme, İstanbul'un tüm noktalarına personel servisi, toplu taşıma, 24 saat
A sınıfı kameralı güvenlik, yangın emniyet sistemi, teknik destek, mali
danışmanlık, hukuki danışmanlık, yönetim danışmanlığı, seyahat acentası ve uçak
bileti hizmetleri, araç kiralama ve limuzin hizmeti, Uluhan Gayrımenkul ile
satış ve kiralama hizmeti, sigorta hizmeti, kontrollü giriş, VRV sistem akıllı
klima ile ısıtma ve soğutma, otopark gibi hizmetler yer alıyor.
1. sınıf dekorasyon, sabit hizmet ücreti
Acunkent Plaza Mikro Ofis’leri ofis tasarımı ve kurulumu için zaman
kaybettirmiyor. Kurulum 10 dakikada tamamlanıyor. Arzu edildiğinde Uluhan
dekorasyon ekibi, hazır ofislerin tüm mobilyaları ve dekorasyonunu ihtiyaçlar
doğrultusunda birinci sınıf malzemelerle hazırlıyor. Modüler bir mimari söz
konusu olduğu için ofis alanı yeterli olmadığı takdirde sistemdeki diğer ofis
üniteleri tahsis edilebiliyor. Ofis tamamlandığında tüm hizmetlerden
yararlanabilmek için sınırlı bir aidat yeterli oluyor. İlave olarak temizlik,
bakım onarım ve destek hizmetler için servisler de sunuluyor. Uluhan Grup ayrıca
hazır ofis sahiplerine kullanım esnekliği de sağlıyor. Ofisleri dönemsel
kullanmak isteyenler, Uluhan Gayrımenkul aracılığıyla ofisleri "10 dakikada
ofisiniz hazır" sloganıyla kiraya verebiliyor veya iş yaşamıyla birlikte değer
kazanan ofislerini satışa çıkarabiliyor.
Merkezi ısıtma soğutma, özel sekreter servisi
Acunkent Plaza'da bulunan gelişmiş VRV akıllı klima sistemi sayesinde Mikro
Hazır Ofis’lerde ısıtma ve soğutma akıllı klima sistemiyle merkezi olarak
yapılıyor ve her odanın sıcaklığı ayrı ayrı ayarlanabiliyor. Sekreter hizmeti de
bir başka kolaylık olarak öne çıkıyor. Firmaların telefonları ofis yöneticisi
sekreter tarafından firma adına cevaplandırılıyor ve talep doğrultusunda
yönlendiriliyor. Sekreter, firma adına gelen misafirleri firmanın talebi
doğrultusunda karşılıyor ve yönlendiriyor.
Gelişmiş ofis donanımları
Acunkent hazır ofislerinde firma talebine bağlı olarak istenildiği kadar
telefon hattı tahsis ediliyor. Telefonlar doğrudan kullanılabileceği gibi
sekreter santral hizmetiyle de kullanılabiliyor. Ofiste bulunan ortak faks ile
tüm iletiler firmaya ulaştırılıyor, talebe göre sekreter tarafından
gönderiliyor. Fotokopi, baskı, broşür, kartvizit ve matbaa ihtiyaçları da hızlı
bir şekilde karşılanıyor, kablolu ve kablosuz hızlı internet bağlantısıyla her
an kullanıma hazır bulunuyor. Posta ve kargo takip kolaylığıyla da gelen ve
giden postalar sekreter tarafından takip ediliyor, ofiste olunmadığı zamanlarda
arzu edilen adrese yönlendirme yapılıyor, resmi tebligatlar talimat ve kanunlar
çerçevesinde işleme alınıyor.
Dört dörtlük toplantı odaları, ileri güvenlik sistemi
Altı kişiden on iki kişiye kadar toplantı yapılmasına imkan veren özel
donanımlı toplantı salonları ihtiyaçlar doğrultusunda özel fiyatlarla firmalara
tahsis ediliyor, kullanıma sunuluyor. Toplantılar için projeksiyon cihazı,
yiyecek içecek servisi gibi hizmetler veriliyor. Kurumsal yemek, ikram,
kafetarya işletmeciliği ve otomat makineleri konusunda Mikro Hazır Ofis iş
ortakları ve kadrolarıyla hizmet sunuluyor. Özel toplantılar için açık büfe
yemek organizasyonları gibi kaliteli ve ekonomik ikram seçenekleri yer alıyor.
Plaza bünyesinde faaliyet gösteren sosyal tesislerde de farklı alternatifler
bulunuyor. Çalışma ortamının güvenliği ise Koza Yönetim tarafından sağlanıyor.
Giriş çıkış kontrolleri, devriye, danışma hizmetleri, CCTV kamera kayıt ve
izleme gibi özel güvenlik faaliyetleriyle huzurlu bir çalışma ve yaşam ortamı
sağlanıyor. Yine Koza Yönetim tarafından sağlanan genel ve özel temizlik
hizmetleri ile dört dörtlük sağlıklı temizlik imkanı sunuluyor.
Tam teknik destek, her alanda danışmanlık hizmeti
Isıtma, klima, havalandırma, asansör, enerji, aydınlatma, yangın, CCTV
kamera, otomasyon gibi mekanik, elektrik veya inşaat konularında Koza Yönetim'in
uzman ekibi ile tam destek sağlanıyor. Ayrıca teknik talimatların hazırlanması,
planlı koruyucu bakımın yanı sıra çıkabilecek teknik arıza sorunlarına hızlı ve
profesyonelce çözümler üretilmesi, çalışma ve yaşam alanlarının konforu ve
güvenliğini sağlama sorumluluğu da uzman ekipler tarafından yerine getiriliyor.
Hukuki konularda danışmanlık hizmeti talep edilmesi durumunda avukatlar
ücretsiz hizmet verirken, mali ve muhasebe konularında ihtiyaç duyulan destek de
mali müşavirler tarafından ücretsiz sağlanıyor. İşletmelerin yönetim ve
pazarlama konularında desteğe gereksinimi olduğunda talep önce Uluhan
Gayrimenkul olarak değerlendiriliyor ve en uygun çözüm sunuluyor. Bununla
birlikte araç kiralama, yurtiçi ve yurtdışı seyahatlerde anlaşmalı seyahat
acenteleri yoluyla indirimli rezervazyon, uçak rezervasyonu, giriş çıkışlarda
kontrol, personel taşıma, toplu ulaşım ve otopark imkanları da Acunkent Hazır
Mikro Ofis’lerin sunduğu geniş imkanlar arasında yer alıyor.
|