Uprise Elite'de Örnek Daire Başarısı
Teknik Yapı’nın Kartal’da yapımına başladığı 704 dairelik Uprise Elite projesinin yüzde 55’i ilk ay içinde satıldı. Satış rakamında yakalanan başarının arkasında, marka gücünün yanısıra satış ve pazarlamada uygulanan örnek daire konsepti de büyük pay sahibi oldu.
Teknik Yapı’nın Kartal’da yapımına başladığı 704 dairelik Uprise Elite projesinin yüzde 55’i ilk ay içinde satıldı. Satış rakamında yakalanan başarının arkasında, marka gücünün yanı sıra satış ve pazarlamada uygulanan örnek daire konsepti de büyük pay sahibi oldu. Teknik Yapı adının marka olmasındaki en önemli etkenlerinden birinin müşteri memnuniyeti olduğunun altını çizen Teknik Yapı Başkan Yardımcısı Umut Durbakayım, “Teknik Yapı, müşterilerine sunduğu hizmetler ve ürünlerle aranılan-bilinen marka oldu. Bire bir ölçeğindeki örnek daire uygulaması gibi müşteri beğenisini kazanan her yeni hizmet, bu marka gücünü biraz daha artırdı” açıklamasını yaptı. “Kuşkusuz konut seçimini etkileyen en önemli unsurları yapımcı firmanın referansları, daha önce yaptıkları işler ve müşteri memnuniyetine verilen değerdir” diyen Umut Durbakayım, Teknik Yapı’nın bu çıtayı biraz daha yükselttiğini ifade etti. Uphill Court projelerinde olduğu gibi, müşteriye sunulan büyük projelerde bire bir örnek dairenin yapıldığını dile getiren Umut Durbakayım, bu geleneğin temeline kazma atıldığı andan itibaren Uprise Elite’te de sürdürüldüğünü kaydetti. Örnek dairenin, projenin satışa sunulduğu gün hazırlandığını belirten Umut Durbakayım, “Her ne kadar Uprise Elite projesini tercih edenler, Teknik Yapı markası için gelmiş olsalar da, onlara sahip olacakları ürünü tam olarak görmelerini, dairenin içini bizzat gezmelerini istedik. İnsanlara hayal değil, gerçek sattığımızı göstermeye çalıştık. 2005 yılındaki furya ile birlikte ‘maketten satış’ şeklinde yeni bir satış tekniği ortaya çıktı. Firmalar maket vasıtasıyla projelerinin arsa üzerindeki konumunu, binaların estetiğini ve açılarını, dairelerin cephelerinin nasıl olduğunu, dairelerin sosyal tesislere yakınlığını, yeşil alanın durumunu, otopark pozisyonunu daha net gösterme imkanı buldular. Biz bu pazarlama yöntemini bir adım daha ileri götürerek, insanların nasıl bir daire oturacağını her ayrıntısıyla gerçek olan bir ortam hazırladık” diyerek örnek dairenin yapılma amacını dile getirdi.
|
-
iyi günler dilerim. indirimli satışlarınızdan haberdar olmak istiyorum (3+1).bilgilendirirseniz sevinirim. fidem_su@hotmail.com YANITLA