Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
BÖLÜM SPONSORU

Duvarlarda 4. Boyut Etkisi: VitrA 4D Koleksiyonu Defne Koz

Banyoyu yeniden tanımlayan, banyo algısını değiştiren ve tasarımla farklılaşan uluslararası bir marka olmayı hedefleyen VitrA, çağa damgasını vuran tasarım kültürünü, özgün ve yaratıcı uygulamalarla banyodaki her ayrıntıya yansıtıyor. Türk banyo ve seramik kültürünü, değerlerini, günümüzün modern ve çağdaş yaşam standartlarına dönüştürürken, ürün

yapi.com.tr
Duvarlarda 4. Boyut Etkisi: VitrA 4D Koleksiyonu Defne Koz

Banyoyu yeniden tanımlayan, banyo algısını değiştiren ve tasarımla farklılaşan uluslararası bir marka olmayı hedefleyen VitrA, çağa damgasını vuran tasarım kültürünü, özgün ve yaratıcı uygulamalarla banyodaki her ayrıntıya yansıtıyor. Türk banyo ve seramik kültürünü, değerlerini, günümüzün modern ve çağdaş yaşam standartlarına dönüştürürken, ürün tasarımının ötesinde mekan tasarımına da odaklanıyor. Bu hedef doğrultusunda banyoları konforlu, son teknolojilerin kullanıldığı, ayrıcalıklı yaşam alanlarına dönüştürüyor. VitrA, markasının yetkinliğini, karo seramik ürün grubuyla, banyo mekanının da dışına taşıyor.

Tasarım, yalnızca estetikle ilgili bir kavram olarak yorumlanabilir. VitrA’ya göre, iyi bir tasarım inovasyon içermeli, müşterinin farkında olmadığı ek fonksiyonlarla zenginleştirilmiş bir üründe hayat bulmalı. Ar-Ge ile bütünleşmeli, teknolojiden yararlanmalı, bilgi birikimine dayanmalı. Özgün, net ve yalın olmalı, yeni ve akıllı (fonksiyonel ve ergonomik) teknolojiler içermeli, bütünsel ürün konseptine sahip olmalı.

Günümüzde artık, yalnız şirketlere değil, marka ve ürünlere, dolayısıyla da tasarıma yön veren çok önemli bir kavram daha var: Sürdürülebilirlik... 80’li yıllardan itibaren bu alanda çalışmalar yapan VitrA, yalnız tasarruflu ürünler geliştirmekle kalmıyor, hammaddenin bilinçli kullanımını ve doğaya geri dönüşümünü sağlayan teknoloji yatırımlarıyla, doğal kaynakları koruma sorumluluğunu üretim aşamasından itibaren başlatıyor. Yönetirken de doğal kaynaklara sahip çıkıyor, çıkılmasını talep ediyor. VitrA’nın kurumsal sorumluluğunun görsel bir yansıması olan Blue Life konsepti, markanın üretir, tasarlar ve yönetirken kaynakları koruma görevini üstlendiğini ifade ediyor.
 
Tasarımın ortaya çıkmasından iş sonuçlarına dönüştürülmesine kadar geçen süreçte, her yıl ortalama 3 milyon Euro yatırım yapan VitrA; Ross Lovegrove, Matteo Thun, Dima Loginoff, Defne Koz, İnci Mutlu gibi uluslararası başarılara imza atmış tasarımcılarla çalışıyor. Dünyanın önde gelen mimarlık ve tasarım ofislerinin yanı sıra kendi bünyesindeki tasarım ekibinin katkılarıyla, farklı ihtiyaçlara yönelik ürünler yaratıyor. VitrA’nın tasarımla farklılaşma vizyonu, Red Dot, Good Design, Walpaper, EDIDA gibi dünyaca ünlü pek çok tasarım ödülüyle de taçlanıyor.

TÜMÜNÜ GÖSTERSONRAKİ SAYFA HABERİN DEVAMI:   1  |   2  |   3  |   4
ETİKETLER: firma
http://www.yapi.com.tr/urunhaberleri/duvarlarda-4-boyut-etkisi-vitra-4d-koleksiyonu-defne-koz_84377.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!