Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
BÖLÜM SPONSORU

Zorlu Center 'Premium Luxury' Otel Markası Raffles Hotel & Resorts’i Tercih Etti

Zorlu Center, içinde yer alacak otel için tercihini 'premium luxury' otel markası Raffles Hotel & Resorts’dan yana kullandı. Condé Nast Traveler ve Travel & Leisure’ın ödüllerinin sahibi olan Raffles, 2012 yılının son çeyreğinden itibaren Zorlu Center’da hizmet verecek. Raffles İstanbul Zorlu Center, arazi değeri dışında yaklaşık 175 milyon

yapi.com.tr
Zorlu Center 'Premium Luxury' Otel Markası Raffles Hotel & Resorts’i Tercih Etti

5 fonksiyonlu karma kullanım projesi Zorlu Center’da faaliyet gösterecek premium otel markası, Zorlu Center satış ofisinde düzenlenen basın toplantısıyla açıklandı. Zorlu Center, dünyanın önde gelen yayınlarından Condé Nast Traveler ve Travel & Leisure’ın ödüllerinin sahibi Raffles’ı bünyesine katıyor. 2012’nin son çeyreğinde Raffles İstanbul Zorlu Center ismiyle hizmet vermeye başlayacak otel,  'kişiye özel hizmet' anlayışıyla İstanbul’da lüks konseptini yeniden konumlandırma iddiasını taşıyor.

Raffles Hotels&Resorts ile gerçekleştirdikleri işbirliğinden büyük mutluluk duyduğunu kaydeden Zorlu Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Zorlu, "Neden Raffles?" sorusunun cevabını şöyle verdi:

"Türkiye’de ilk defa rezidans, performans sanatları merkezi, alışveriş merkezi, otel ve ofisten oluşan 5 fonksiyonu bir araya getirerek, adeta yeni bir ‘kent meydanı’  yarattık. Zorlu Center’de yer alacak premium otel markası da bu standartlara yakışmalı, bu kent meydanın parçası olarak kendinden değer katmalıydı. Görüşmeler ilerledikçe, Raffles’ın aradığımız değerlerin tamamına sahip olduğunu gördük. Sahip olduğu kalite, lüks ve konforun yanı sıra, yönetim ve hizmet kalitesi bizi etkileyen unsurların başında geldi". 

Ahmet Zorlu'dan sonra söz alan Raffles Hotels&Resorts Başkanı John Johnston da İstanbul’u büyüme planlarına dâhil etmelerinde Zorlu Center projesinin etkili olduğunu söyledi. Farklı kültür ve tarzların şaşırtıcı bileşimi sayesinde, Raffles ailesinde yer alan otellerin her birinin kendine özgü bir kişiliğe, kendi hikâyesine ve kendine has bir mekan duygusuna sahip olduğunu vurgulayan Johnston, şöyle konuştu:

"Ödüllü bir proje olan Zorlu Center ile ödüllü bir otel markası olan Raffles; misafirlerin iş, konaklama, alışveriş, yaşam, müzik ve sanatın keyfine varmak için geldiği bir konseptte ve yeni bir kent meydanında buluşuyor. İstanbul’un bu yeni kent meydanı aynı zamanda dünyanın her yerinden insanlar için yeni bir destinasyon haline geliyor. Zorlu Center hem fonksiyon hem de tasarım açısından anıtsal niteliklere sahip olacak ve bu da bizim otellerimizde bulunabilecek bir özellik. Sanatın ana unsur olduğu bir geliştirme projesinde yer almak bizim sanat, kültür ve mekan ruhuna verdiğimiz önemi bir kere daha vurguluyor".



Raffles İstanbul Zorlu Center

Her misafirine, kişiye özel hizmet görevlisi (butler) tahsis etmek gibi premium hizmetleri olacak Raffles İstanbul Zorlu Center'in bir başka özgünlüğü ise yaklaşık 3 bin metrekarelik dünya çapındaki SPA’sı olacak. Dönüşüm felsefesini benimseyen Raffles SPA, bu düşünceyi filizden çiçek açma aşamasına kadar ilerleyip çiçeğiyle kendini suyun dışına ve güneşe doğru atan bir lotus çiçeğiyle simgeliyor. Ayrıca Raffles İstanbul Zorlu Center da logosunu markanın diğer otellerinde olduğu üzere, gezginlere iyi haber müjdesi getirdiğine inanılan, Doğu-Batı ekseninde pusula hizmeti veren ve bu özellikleriyle emsalsiz kabul edilen yelpaze palmiye ağacından alıyor. Raffles’ın Zorlu Center’da kurgulanmakta olan yeni adresinde 'business & leisure' konseptinde olması ve markanın diğer otellerinde olduğu gibi geleneksel özelliklerini koruyarak İstanbul’un tarihi ve karakteristik özelliklerini yansıtması hedefleniyor.

Yatırım maliyeti 175 milyon doların üzerinde

Arazi değeri dışında yaklaşık 175 milyon doların üzerinde yatırımla hayata geçirilecek Raffles İstanbul Zorlu Center’da, toplam 180 odanın 130’u standart, 50’si süit olacak. İstanbul’un eşsiz güzelliğinin rahat, konforlu ve lüks bir şekilde yaşanabilmesi için odaların büyüklüğü ortalamanın üzerinde tutularak standart odalar minimum 65 metrekare, süitler ise maksimum 370 metrekare olarak tasarlandı. Bin 200 kişilik balo salonu bulunacak Raffles İstanbul Zorlu Center’da, 2 restoran ile barın yanı sıra açık ve kapalı havuzlar ile helikopter pisti de yer alacak.

Raffles İstanbul Zorlu Center’ın ayrıcalıklı misafirleri, fonksiyonlar arası doğrudan geçişlerin bile düşünüldüğü projede yer alan Performans Sanatları Merkezi ile de İstanbul’un en özel etkinliklerinin yanı başında yer alma fırsatı yakalayacak. Londra ve Broadway’de gösterimi gerçekleşen dünyaca ünlü müzikallerin eş zamanlı sergilenmesini sağlayacak Performans Sanatları Merkezi, otel misafirleri için İstanbul’un farklı bir bölgesinde bulamayacakları eşsiz deneyimler için en yakın adres olacak.

Dünya genelinde 9 adet olan ve her birinin ayrı hikâyesi bulunan 'premium luxury' otel markası Raffles Hotels & Resorts; Raffles, Fairmont ve Swissôtel markaları altında 98 otel ve resort ile faaliyet gösteren, aynı zamanda Fairmont ve Raffles markasıyla rezidans, malikane ve lüks özel rezidans kulüp gayrimenkullerinin işletmeciliğini yapan FRHI Holding’e bağlı bulunuyor. Raffles Hotels & Resorts’un İstanbul haricinde 4 oteli de önümüzdeki dönemde Maldivler, Endonezya, Filipinler ve Çin’de faaliyete geçmeye hazırlanıyor.

ETİKETLER: firma proje
http://www.yapi.com.tr/haberler/zorlu-center-premium-luxury-otel-markasi-raffles-hotel--resortsi-tercih-etti_87302.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!