5 fonksiyonlu karma kullanım projesi Zorlu
Center’da faaliyet gösterecek premium otel markası, Zorlu Center satış
ofisinde düzenlenen basın toplantısıyla açıklandı. Zorlu Center, dünyanın
önde gelen yayınlarından Condé Nast Traveler ve Travel
& Leisure’ın ödüllerinin sahibi Raffles’ı
bünyesine katıyor. 2012’nin son çeyreğinde Raffles İstanbul Zorlu
Center ismiyle hizmet vermeye başlayacak otel, 'kişiye
özel hizmet' anlayışıyla İstanbul’da lüks konseptini yeniden
konumlandırma iddiasını taşıyor.
Raffles Hotels&Resorts ile gerçekleştirdikleri işbirliğinden büyük
mutluluk duyduğunu kaydeden Zorlu Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet
Zorlu, "Neden Raffles?" sorusunun cevabını şöyle verdi:
"Türkiye’de ilk defa rezidans, performans sanatları merkezi, alışveriş
merkezi, otel ve ofisten oluşan 5 fonksiyonu bir araya getirerek, adeta yeni bir
‘kent meydanı’ yarattık. Zorlu Center’de yer alacak premium otel markası
da bu standartlara yakışmalı, bu kent meydanın parçası olarak kendinden değer
katmalıydı. Görüşmeler ilerledikçe, Raffles’ın aradığımız değerlerin tamamına
sahip olduğunu gördük. Sahip olduğu kalite, lüks ve konforun yanı sıra, yönetim
ve hizmet kalitesi bizi etkileyen unsurların başında geldi".
Ahmet Zorlu'dan sonra söz alan Raffles Hotels&Resorts Başkanı
John Johnston da İstanbul’u büyüme planlarına dâhil etmelerinde
Zorlu Center projesinin etkili olduğunu söyledi. Farklı kültür ve tarzların
şaşırtıcı bileşimi sayesinde, Raffles ailesinde yer alan otellerin her birinin
kendine özgü bir kişiliğe, kendi hikâyesine ve kendine has bir mekan duygusuna
sahip olduğunu vurgulayan Johnston, şöyle konuştu:
"Ödüllü bir proje olan Zorlu
Center ile ödüllü bir otel markası olan Raffles; misafirlerin iş, konaklama,
alışveriş, yaşam, müzik ve sanatın keyfine varmak için geldiği bir konseptte ve
yeni bir kent meydanında buluşuyor. İstanbul’un bu yeni kent meydanı aynı
zamanda dünyanın her yerinden insanlar için yeni bir destinasyon haline geliyor.
Zorlu Center hem fonksiyon hem de tasarım açısından anıtsal niteliklere sahip
olacak ve bu da bizim otellerimizde bulunabilecek bir özellik. Sanatın ana unsur
olduğu bir geliştirme projesinde yer almak bizim sanat, kültür ve mekan ruhuna
verdiğimiz önemi bir kere daha vurguluyor".
Raffles İstanbul Zorlu Center
Her misafirine, kişiye özel hizmet görevlisi (butler) tahsis etmek gibi
premium hizmetleri olacak Raffles İstanbul Zorlu Center'in bir başka özgünlüğü
ise yaklaşık 3 bin metrekarelik dünya çapındaki SPA’sı olacak. Dönüşüm
felsefesini benimseyen Raffles SPA, bu düşünceyi filizden çiçek açma aşamasına
kadar ilerleyip çiçeğiyle kendini suyun dışına ve güneşe doğru atan bir lotus
çiçeğiyle simgeliyor. Ayrıca Raffles İstanbul Zorlu Center da logosunu markanın
diğer otellerinde olduğu üzere, gezginlere iyi haber müjdesi getirdiğine
inanılan, Doğu-Batı ekseninde pusula hizmeti veren ve bu özellikleriyle emsalsiz
kabul edilen yelpaze palmiye ağacından alıyor. Raffles’ın Zorlu Center’da
kurgulanmakta olan yeni adresinde 'business & leisure' konseptinde olması ve
markanın diğer otellerinde olduğu gibi geleneksel özelliklerini koruyarak
İstanbul’un tarihi ve karakteristik özelliklerini yansıtması hedefleniyor.
Yatırım maliyeti 175 milyon doların üzerinde
Arazi değeri dışında yaklaşık 175 milyon doların üzerinde yatırımla hayata
geçirilecek Raffles İstanbul Zorlu Center’da, toplam 180 odanın 130’u standart,
50’si süit olacak. İstanbul’un eşsiz güzelliğinin rahat, konforlu ve lüks bir
şekilde yaşanabilmesi için odaların büyüklüğü ortalamanın üzerinde tutularak
standart odalar minimum 65 metrekare, süitler ise maksimum 370 metrekare olarak
tasarlandı. Bin 200 kişilik balo salonu bulunacak Raffles İstanbul Zorlu
Center’da, 2 restoran ile barın yanı sıra açık ve kapalı havuzlar ile helikopter
pisti de yer alacak.
Raffles İstanbul Zorlu Center’ın ayrıcalıklı misafirleri, fonksiyonlar arası
doğrudan geçişlerin bile düşünüldüğü projede yer alan Performans Sanatları
Merkezi ile de İstanbul’un en özel etkinliklerinin yanı başında yer alma fırsatı
yakalayacak. Londra ve Broadway’de gösterimi gerçekleşen dünyaca ünlü
müzikallerin eş zamanlı sergilenmesini sağlayacak Performans Sanatları Merkezi,
otel misafirleri için İstanbul’un farklı bir bölgesinde bulamayacakları eşsiz
deneyimler için en yakın adres olacak.
Dünya genelinde
9 adet olan ve her birinin ayrı hikâyesi bulunan 'premium luxury' otel markası
Raffles Hotels & Resorts; Raffles, Fairmont ve Swissôtel markaları altında
98 otel ve resort ile faaliyet gösteren, aynı zamanda Fairmont ve Raffles
markasıyla rezidans, malikane ve lüks özel rezidans kulüp gayrimenkullerinin
işletmeciliğini yapan FRHI Holding’e bağlı bulunuyor. Raffles Hotels &
Resorts’un İstanbul haricinde 4 oteli de önümüzdeki dönemde Maldivler,
Endonezya, Filipinler ve Çin’de faaliyete geçmeye
hazırlanıyor.
|