Vaillant Group bünyesinde 1992 yılından
bu yana faaliyet gösteren Vaillant Türkiye, 20 yıldır
gösterdiği başarılı grafikten ötürü özel bir kupa ve sertifika ile
ödüllendirildi. Vaillant Türkiye Genel Müdürü Levent Taşkın,
'20 Yıllık Başarı Kupası ve Plaketi'ni tüm şirket adına
Vaillant Group İhracattan Sorumlu Pazarlama ve Satış Direktörü Klaus
Jesse’den teslim aldı. Türkiye’ye özgü geliştirdiği tüketici odaklı
pazarlama ve servis stratejisi ile Vaillant Group içerisinde hem birçok ilklere
imza atan Vaillant Türkiye'nin oluşturduğu sistem de örnek model olarak birçok
ülkede uygulamaya konuldu.
Vaillant Türkiye’nin önemli ödülleri
* Vaillant merkezinin yılda bir kez 17 kardeş şirketten en iyisine verdiği
Vaillant Kalite Ödülü’nü 1997’de Vaillant Türkiye kazandı. Bu ödülü almak için
en yüksek tüketici memnuniyeti, en yüksek ciro artışı, en verimli satış
organizasyonu, en iyi satış sonrası hizmet organizasyonu, en iyi imaj
konularında başarılı olmak gerekiyor.
* Vaillant merkezinin yılda bir kez 17 kardeş şirketten en iyisine verdiği
Tüketici Memnuniyeti Ödülü’nü 1998’de yine Vaillant Türkiye kazandı.
* 1999’da Vaillant Türkiye, Vaillant’ın faaliyette olduğu 17 ülke arasında
yapılan değerlendirmede son 5 yılın En İyi Ekip ödülünü kazandı.
* Vailant Türkiye, Nisan 1999’da Almanya Vaillant’ın haricinde 17 kardeş
şirket arasından EFQM’e ilk ve tek resmi üye olmuştur. Vaillant, Türkiye’den
EFQM’e üye olan 30. Üyedir.
* 2000 yılında bağımsız araştırma kuruluşu Infratest Burke tarafından Avrupa
çapında gerçekleştirilen Tüketici Memnuniyeti Araştırması’nda, Avrupa’da tüm
sektörler ortalaması TRI: M 69 iken Vaillant Türkiye TRI: M 90’a ulaşarak
tüketici memnuniyetinde rekor kırarak, En Yüksek Tüketici Memnuniyeti ödülünü
kazandı.
* Vaillant Türkiye Servis Organizasyonu, Vaillant ülkeleri arasında yapılan
Doğu Avrupa Pazarlama Kalite Ödülü Yarışmasında, 2000 yılında birincilik, 2001
yılında ise ikincilik ödülü aldı.
* 2002 yılında, Vaillant Türkiye Pazarlama ve Servis bölümleri yüksek
performansı ve büyüme oranıyla Vaillant Hepworth Grubu içinde en başarılı
bölümler olarak 2 ayrı ödül ve plaket kazandı.
* 2003 yılında Vaillant Group’un bağımsız bir CRM firmasına yaptırdığı analiz
sonucunda Vaillant Türkiye grup içinde en iyi CRM uygulamasına sahip ülke
seçildi ve “En iyi CRM uygulaması “ödülünü aldı.
* 2003 yılında Vaillant Türkiye Servis, Vaillant Grubu içinde 7 büyük ülkenin
Servis Müdürleri ve expertizleri tarafından yapılan servis kıyaslama projesinde
tüm kriterlerde ortalama 7 puan alarak benchmark olmaya hak kazandı ve Vaillant
Türkiye Servis’in Vaillant Grup içinde “En İyi Servis “ ödülünü aldı.
* 2004 yılında Vaillant Group Uluslararası İşletme Yönetimi Enstitüsü
(Acquisa) tarafından verilmekte olan En İyi CRM Uygulamalarına Sahip Şirket
Ödülünü kazandı Yarışmada değerlendirmeye alınan 16 CRM prosedüründen 9
tanesinde Vaillant Türkiye En İyi Uygulayıcı oldu ve Vaillant Grubu içerisinde
Türkiye’nin Prosedürleri Benchmark seçildi. Yapılan değerlendirmelerde 16
prosedürden 9’unda en başarılı ülke olan Türkiye sayesinde CRM Ödülüne ulaşan
Vaillant Group alınan CRM ödülü ‘nü Vaillant Türkiye’ye verdi.
* Vaillant Türkiye Pazarlama Bölümü 2004 yılı içinde toplu işler ve sistem
çözümlerine yönelik yaptıkları başarılı çalışmalar nedeniyle Vaillant Doğu
Avrupa ve İhracat ülkeleri arasında En İyi Proje Yarışmasında 3.’lük ödülünü
aldı. Ayrıca Vaillant Türkiye Tüketici Club Bölümü müşteriye sundukları
hizmetler ve müşteri memnuniyetine yönelik çalışmaları nedeni ile aynı yarışmada
Vaillant Doğu Avrupa ve İhracat ülkeleri arasında En İyi Proje 1.’lik ödülünü
kazandı.
* İsviçre’nin St. Gallen Üniversitesi “Vaillant Türkiye’nin Müşteriye
Yönelimini” örnek çalışma olarak ele aldı.
*2007 Yılı Vaillant Türkiye VEF projesi ile Vaillant Group En İyi Proje
Uygulaması Plaketine layık görüldü.
*2008 Vaillant Türkiye, Vaillant Group’tan Üstün Performans Ödülünü
kazandı.
*2012 Yılı Vaillant Türkiye Vaillant Group ‘Yeni Jenerasyon Sürdürülebilirlik
Ödülü’nü hayata geçirdiği 3 eğitim projesiyle kazandı.
|