60 yılı geride bırakan Elginkan Topluluğu bünyesinde E.C.A. - SEREL markaları ile faaliyet gösteren Elmor’un 2012 yılı değerlendirmesi ile 2013 yılındaki yeni yatırımları ve hedeflerini paylaştığı basın toplantısı, bugün (30 Ocak Çarşamba) gerçekleşti.
2013 yılında yüzde 10 büyüme ve 70 milyon dolarlık yatırım hedefi koyan Elginkan Topluluğu bünyesindeki Elmor A.Ş., E.C.A.-SEREL için başlattığı yeni sosyal sorumluluk projesi ile 5 yılda 5 milyon çocuğa ulaşmayı hedefliyor.
60 yılı geride bırakan Elginkan Topluluğu bünyesinde E.C.A. - SEREL markaları ile faaliyet gösteren Elmor A.Ş., “Yıllarca Beraber” ilkesi ile yola devam ederek bugün çevre dostu, su tasarruflu ve yenilikçi ürünleri ile pazarı yönlendiriyor. 2013 yılında yüzde 10 büyüme hedefleyen Elmor A.Ş. ayrıca, E.C.A. – SEREL markaları için başlattığı yeni sosyal sorumluluk projesi “Benim Güvenli Banyom” ile 5 yılda 5 milyon çocuğa ulaşmayı hedefliyor.
5-7 yaş grubundaki çocukları ve ebeveynlerini dikkatsizlik veya ihmaller sonucu banyolarda yaşanan kazalar ve yaralanmalara karşı uyarıp, bir farkındalık oluşturmayı hedefleyen Proje; Erdil Yaşaroğlu’nun çizgileri ile hayat buluyor ve İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından da destekleniyor.
“Üretim kapasitelerimizi yüzde 25 oranında arttırarak yatırımlarımıza başladık”
Basın toplantısı kapsamında ilk sözü alan Elmor A.Ş. Şirket Müdürü Hakan Günderen, Elginkan Topluluğu’nun kuruluş sürecini anlatarak Elmor A.Ş. ve E.C.A.- SEREL hakkında detaylı bilgi verdi. Bu kapsamda Topluluğun tarihçesini kırılma noktaları bağlamında ele alan kısa bir belgesel de salonda yer alan izleyicilerle paylaşıldı.
E.C.A.- SEREL’in finansal açıdan 2012’yi başarılı bir şekilde tamamladığını, 2013 yılında da büyümesine ara vermeden devam edeceğini belirten Günderen, “Elginkan Topluluğu bünyesinde yer alan teknik vanalar, su armatürleri ve sağlık seramik gereçleri alanında faaliyet gösteren şirketlerimizdeki üretim kapasitelerimizi yüzde 25 oranında arttırarak yatırımlarımıza başladık. Bunların fizibilite çalışmaları bitti. 2012 yılında başladığımız bu süreç, 2013 yılı hatta 2014 yılının başına kadar sürecek ve yaklaşık 70 milyon dolarlık bir yatırım olacak” dedi.
2013 yılında pazara sunacakları yeni ürün grupları konusunda da bilgi veren Günderen, yeni dönemde orta ve orta alt segmente yönelik ürünlere ağırlık vereceklerini açıkladı. Gülderen, lüks olmayan ama maksimum fonksiyonel ve kabul edilebilir nitelikte bir estetik görüntü ile gerçekten uygun fiyatlı ürünler sunacaklarını belirterek, “Pazara sunacağımız tüm ürünlerimiz su ve enerji tasarruflu olacak” dedi.
Yıllar önce Bay Elmor tiplemesi ile reklam dünyasında kalplere dokunan bir marka olduklarını açıklayan Günderen, yeni başlattıkları sosyal sorumluluk projesi ‘Benim Güvenli Banyom’ kapsamında Erdil Yaşaroğlu’nun hayat verdiği iki karakter ile markanın yeniden gönüllere taht kuracağını açıkladı.
Her yıl banyoda yaşanan kazalarda, milyonlarca çocuğun ihmal ve bilinçsizlik nedeni ile sakatlandığını vurgulayan Günderen, ‘Benim Güvenli Banyom’ projesi ile 5-9 yaş arasındaki çocukları ve ebeveynlerini banyo kazalarına karşı bilinçlendirmeyi, sağlığın ve hijyenin önemine dikkat çekmeyi hedeflediklerini açıkladı.
Çocukların banyoda güvenli yaşam için uymaları gereken kuralları, Erdil Yaşaroğlu tarafından özel olarak hazırlanan çizgi roman ile çocuklara iletmeyi ve böylelikle kazalara karşı bilinç düzeylerinin arttırılmasını hedeflediklerini söyleyen Hakan Günderen; “Bu amaçla proje destekçileri İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün yönlendirmeleri ile önce İstanbul’daki sonra da tüm Türkiye genelinde yüzlerce okula giderek çocuklarımızı banyo kazalarına karşı bilgilendirmeyi planlıyoruz” dedi.
|