'Karadeniz ve Akdeniz'de Sondaj...
İşte "En Değerli" 20 Şirket
Şirket Kurmak Kolaylaşıyor
Spot Piyasada Elektrik Fiyatları Arttı
Türkiye’yi Karanlık Günler Bekliyor
Elektrik Faturası 82 Liranın...
Türkiye'nin En Büyük 500 Özel...
Elektrikte Dağıtım Bağlantı...
Kuşlara Göre Elektrik Hattı
İlk Yüzde 100 Milli Elektrikli Otobüs
Toplu Taşımaya Elektrik Gerek!
Atıklardan Elektrik ve Isı...
Bu Kez Deniz Altından Elektrik Gidecek
20 Yıldır Elektrik Bekliyorlar
Yerli Çamur Yakma Tesisinde...
Elektrik Dağıtım Sektörüne...
Duvar Çöpten Elektrik Güneşten
Elektrik Tüketiminde Neden...
Çöp'ten Elektrik Üretimi Başladı
Güneşten Daha Fazla Elektrik Üretilecek
Elektrik Dağıtım Şirketlerinde Anket Alarmı!
Elektrik dağıtım şirketleri karnelerini iyileştirmek için harekete geçti. Enerji Bakanlığı’nın 2017 yılında yapacağı “müşteri memnuniyeti anketi” sonucunda ceza yememek için Ankara’da toplanan şirketler, bakanlığa anketle ilgili soru önerisinde bulunmaya karar verdi
Elektrik dağıtım şirketleri, “anket” alarmı verdi. Dağıtım şirketleri, Ankara’da gerçekleştirdikleri zirvede, cezayla karşılaşmamak için Enerji Bakanlığı’nın 2017 yılında yapacağı “müşteri memnuniyeti anketi”ni tartıştı. Toplantıda, 2016 yılında yapılan araştırma değerlendirildi. Bu araştırmanın sorularının müşteri memnuniyetini tam olarak ölçüp ölçmediği tartışıldı. Toplantıdan, 2017 yılında yapılacak kamuoyu araştırması için Enerji Bakanlığı’na soru önerisinde bulunulması kararı çıktı.
‘Hızla adım atın’ Habertürk'ten Olcay Aydilek'in haberine göre, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, bu yılın ilk yarısında elektrik dağıtım şirketleriyle ilgili bir kamuoyu araştırması yaptırdı. Araştırma, abonelerin elektrik dağıtım sektöründe sunulan hizmetten “memnun” olmadığını ortaya koydu. Albayrak, dağıtım şirketlerinden müşteri memnuniyeti için gereken adımları hızla atmalarını istemişti. Bu çerçevede dağıtım şirketleri, abonelerle doğrudan iletişim sağlamak üzere çağrı merkezleri kurdu. Yeni çağrı merkezleri de kurulmaya devam ediyor. Albayrak, 2017 yılının mart ya da nisan ayında yapılacak yeni araştırmada aynı sonuçlar alınırsa dağıtım şirketlerinin ceza ile karşı karşıya kalacağını vurgulamıştı. Epdk nabız tutacak Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) da abonelerin nabzını tutacak. Kurum, bu amaçla iki tür anket yapacak. EPDK, her 3 ayda bir 30 bin aboneyle telefonda “memnuniyet” anketi yapacak. Şehirlerin başta vali ve belediye başkanı olmak üzere önde gelen yöneticileriyle ve kanaat önderiyle de “itibar” anketi yapılacak. Bu kişilere, elektrik dağıtım hizmetlerinden memnun olup olmadığı sorulacak. Kaynaklar, anketlerin hizmet alımı yöntemiyle hayata geçirileceğini, bu amaçla şartname hazırlığının tamamlandığını, kısa süre içinde gerekli duyuruların yapılacağını söyledi. Yerinde sayan ceza alacak Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak 2017 yılının mart ya da nisan ayında yapılacak yeni araştırmada aynı sonuçları alan şirketlere ceza verileceğini söylemişti. Aboneler nelerden şikayetçi? Elektrik abonelerinin öne çıkan şikâyet konularından bazıları şöyle: - Elektrik kesintileri, - Arızalara geç müdahale, - Hizmet kalitesindeki sorunlar, - Muhatap bulmakta yaşanan sıkıntılar, - Faturalar konusunda yaşanan sorunlar. |