Bosch, uluslararası
IF tasarım ödüllü yeni No-Frost Kombi soğutucu
serisi ile reklam filmini tüketicinin beğenisine sundu. Filmde, Bosch’un ‘yaşam
için teknoloji’ vizyonuyla, hayatı kolaylaştıran ve yaşam kalitesini yükselten
ayrıntılara gösterdiği özenin altı çiziliyor.
Bosch Ev
Aletleri, No Frost Kombi soğutucularının sıradışı tasarımı ile mutfaklarda yeni
bir dönem başlatıyor. Donmuş gıdaları alt bölüme, meyve sebzeleri ise ortaya
yani kol hizasına yerleştirerek kullanım kolaylığını ön plana çıkaran bu yeni
seri için çekilen reklam filmi de, Bosch’un ürünlerini modern hayatın
ihtiyaçlarına cevap verecek şekilde tasarlayıp, üretme anlayışını destekliyor.
Bosch No-Frost Kombi soğutucu için yapılan filmin konusu
şöyle: Sabah uykusundan kalktığını anladığımız genç kadın, mutfağa girdiğinde
büyük bir sürprizle karşılaşır. Eşi yeni bir soğutucu almıştır. Alışılmış
kalıpların dışındaki bu yeni soğutucuda her şey tepe taklak olmuştur: Dondurucu
alttadır; soğutucu bölümü üsttedir; meyve ve sebzelik kol hizasındadır. Adam
heyecanla anlatırken,“Bu aralar sebze ve meyveyi daha çok kullanırsın diye
düşündüm. Eğilip doğrulmana da gönlüm razı olmadı”, der. “Bebek” haberini
söylemeyi planlayan eşinden, sürpriz konusunda daha hızlı davranmıştır.
“Hayatı kolaylaştıran ve insanlara güvenebilecekleri çözümler sunan
ayrıntılar Bosch’ta”
Bosch No-Frost Kombi soğutucu reklam filmi, Bosch’un 2007 yılında başlayan ve
'kadına gösterilen özen'den yola çıkan iletişim platformunun en yeni örneği.
Reklam filminin arkasında yatan düşünceyi ise, ajansı
Altıncıduyu şöyle özetliyor:
“Bizce Bosch, ‘yaşam için teknoloji’ vizyonunu hayata geçirmeyi sürdürüyor.
Kadınların hayatlarını kolaylaştıracak her konuda, en küçük ayrıntıları bile
dikkate alıyor ve çözümler üretiyor. Örneğin; kombi soğutucu böyle bir çabanın
ürünü. Bosch araştırmacıları soğutucularda en çok kullanılan gözün meyve ve
sebzelik olduğunu ortaya çıkarmış. Ayrıca her dört kadından biri de bel sorunu
yaşıyormuş. İşte bu iki gerçek Bosch’a yön vermiş ve en çok kullanılan göz olan
sebzeliği kol hizasına getirdikleri bu soğutucu modelini tasarlamışlar. No-Frost
Kombi soğutucularda hakikaten her şey tepetaklak görünüyor. Alışkanlıkları ters
yüz ediyor. Bosch yine kadınların yaşamlarını kolaylaştırıp, hayat kalitelerini
yükselterek onlara verdiği değeri ve özeni gösteriyor. Duyarlı eşlere de
kadınlara hak ettikleri değeri verdiklerini gösterebilmek için bir fırsat
sunuyor. Dolayısıyla, kadınların Bosch için ‘Hiç kimse yaşamıma bu kadar özen
göstermemişti’ şeklinde düşünmelerini hedeflediğimiz kampanyamızı, doğal olarak
yine ‘düşünceli bir eş’ üzerinden yürüttük. Kadınların eşlerinden görmek
istedikleri özene, bu kez hamile bir kadın üzerinden gönderme yaptık.”
Filmle ilgili bazı ayrıntılar ise şöyle: Film yine, gerçeklik duygusu
hedeflenerek Kıvanç Baruönü tarafından tek plan çekilmiş. Filmin oyuncuları
Dolunay Soysert ve Sinan Tuzcu gerçek hayatta da evli bir çift. Filmin müziğini
İlhan Şeşen, düzenlemesini Attila Özdemiroğlu yapmış.
Reklam Filmi Künyesi
Reklam Ajansı: Altıncı Duyu Reklam Film ve Komünikasyon Tic.
A.Ş. Reklamveren: Bosch Beyaz Eşya Ürün:
Bosch No-Frost Kombi Soğutucu Yönetmen: Kıvanç
Baruönü Yapım Şirketi: Kala Film Müzik:
İlhan Şeşen Düzenleme: Attila Özdemiroğlu
|