Bosch No-Frost Kombi için Sürprizlerle Dolu Reklam Filmi



Bosch,  uluslararası IF tasarım ödüllü yeni No-Frost Kombi soğutucu serisi ile reklam filmini tüketicinin beğenisine sundu. Filmde, Bosch’un ‘yaşam için teknoloji’ vizyonuyla, hayatı kolaylaştıran ve yaşam kalitesini yükselten ayrıntılara gösterdiği özenin altı çiziliyor.
 
Bosch Ev Aletleri, No Frost Kombi soğutucularının sıradışı tasarımı ile mutfaklarda yeni bir dönem başlatıyor. Donmuş gıdaları alt bölüme, meyve sebzeleri ise ortaya yani kol hizasına yerleştirerek kullanım kolaylığını ön plana çıkaran bu yeni seri için çekilen reklam filmi de, Bosch’un ürünlerini modern hayatın ihtiyaçlarına cevap verecek şekilde tasarlayıp, üretme anlayışını destekliyor.

Bosch No-Frost Kombi soğutucu için yapılan filmin konusu şöyle: Sabah uykusundan kalktığını anladığımız genç kadın, mutfağa girdiğinde büyük bir sürprizle karşılaşır. Eşi yeni bir soğutucu almıştır. Alışılmış kalıpların dışındaki bu yeni soğutucuda her şey tepe taklak olmuştur: Dondurucu alttadır; soğutucu bölümü üsttedir; meyve ve sebzelik kol hizasındadır. Adam heyecanla anlatırken,“Bu aralar sebze ve meyveyi daha çok kullanırsın diye düşündüm. Eğilip doğrulmana da gönlüm razı olmadı”, der. “Bebek” haberini söylemeyi planlayan eşinden, sürpriz konusunda daha hızlı davranmıştır.





 

 

 

 

 

 

“Hayatı kolaylaştıran ve insanlara güvenebilecekleri çözümler sunan ayrıntılar Bosch’ta”

Bosch No-Frost Kombi soğutucu reklam filmi, Bosch’un 2007 yılında başlayan ve 'kadına gösterilen özen'den yola çıkan iletişim platformunun en yeni örneği. Reklam filminin arkasında yatan düşünceyi ise, ajansı Altıncıduyu şöyle özetliyor:

“Bizce Bosch, ‘yaşam için teknoloji’ vizyonunu hayata geçirmeyi sürdürüyor. Kadınların hayatlarını kolaylaştıracak her konuda, en küçük ayrıntıları bile dikkate alıyor ve çözümler üretiyor. Örneğin; kombi soğutucu böyle bir çabanın ürünü. Bosch araştırmacıları soğutucularda en çok kullanılan gözün meyve ve sebzelik olduğunu ortaya çıkarmış. Ayrıca her dört kadından biri de bel sorunu yaşıyormuş. İşte bu iki gerçek Bosch’a yön vermiş ve en çok kullanılan göz olan sebzeliği kol hizasına getirdikleri bu soğutucu modelini tasarlamışlar. No-Frost Kombi soğutucularda hakikaten her şey tepetaklak görünüyor. Alışkanlıkları ters yüz ediyor. Bosch yine kadınların yaşamlarını kolaylaştırıp, hayat kalitelerini yükselterek onlara verdiği değeri ve özeni gösteriyor. Duyarlı eşlere de kadınlara hak ettikleri değeri verdiklerini gösterebilmek için bir fırsat sunuyor. Dolayısıyla, kadınların Bosch için ‘Hiç kimse yaşamıma bu kadar özen göstermemişti’ şeklinde düşünmelerini hedeflediğimiz kampanyamızı, doğal olarak yine ‘düşünceli bir eş’ üzerinden yürüttük. Kadınların eşlerinden görmek istedikleri özene, bu kez hamile bir kadın üzerinden gönderme yaptık.”

Filmle ilgili bazı ayrıntılar ise şöyle: Film yine, gerçeklik duygusu hedeflenerek Kıvanç Baruönü tarafından tek plan çekilmiş. Filmin oyuncuları Dolunay Soysert ve Sinan Tuzcu gerçek hayatta da evli bir çift. Filmin müziğini İlhan Şeşen, düzenlemesini Attila Özdemiroğlu yapmış.

Reklam Filmi Künyesi

Reklam Ajansı: Altıncı Duyu Reklam Film ve Komünikasyon Tic. A.Ş.
Reklamveren: Bosch Beyaz Eşya
Ürün: Bosch No-Frost Kombi Soğutucu
Yönetmen: Kıvanç Baruönü
Yapım Şirketi: Kala Film
Müzik: İlhan Şeşen
Düzenleme: Attila Özdemiroğlu