AB Çevre Ödülleri Türkiye’de...
VitrA’dan Klasik Sevenlere:...
Sektöründe İlk 'Enerji Yönetim...
Yeşile "Geri Dönüşüm" ile Destek
Mermer Görünümlü Karolarla...
ÇEVKO Yeşil Nokta Ödülleri...
VitrA İnovasyon Merkezi “Verimlilik...
VitrA’dan Engelsiz Banyolar
VitrA Rim-ex ile Kolay Temizlik
VitrA’dan Shift+ Banyo Mobilyaları
Artema, X-Line Armatürle Doğaya...
VitrA Zıtlıklardan Uyum Yarattı: Pera
Artema Ürünleri “Avrupa Su...
VitrA’dan İnovasyon Ödüllü Yer Karoları…
VitrA Skyline Serisiyle, Ticari...
Artema Tip- III Çevresel Ürün...
VitrA'dan Imagina
VitrA Ultra Serisi'yle Zeminde...
VitrA'dan "3 Kadın 3 Çağ"
Yeşil Nokta Ödülü’ne Layık Görüldüler
VitrA ve Artema, ÇEVKO Vakfı tarafından verilen “Yeşil Nokta Ödülleri” kapsamında, “Büyük Ölçekli Kuruluşlar” kategorisinde teşvik ödülü aldı.
Su ve enerji tasarrufuna katkıda bulunan akıllı ürünleriyle bilinçli tüketicilerin tercihiolan VitrA ve Artema, ÇEVKO Vakfı tarafından verilen “Yeşil Nokta Ödülleri” kapsamında, “Büyük Ölçekli Kuruluşlar” kategorisinde teşvik ödülü aldı. VitrA ve Artema markalarının bütünsel sürdürülebilirlik yönetimi sistemi Blue Life için verilen ödül, 18 Haziran 2014 tarihinde The Marmara Hotel İstanbul’da gerçekleştirilen törenle takdim edildi. Vakfın sürdürülebilir geri kazanım çalışmalarıyla örtüşen Blue Life; atıkların azaltılması, çevre yönetim sisteminin uygulanması, çevreyle ilgili sosyal sorumluluk projeleri gerçekleştirilmesi, ambalaj tasarım çalışmaları, karbon ayak izinin azaltılması ve sürdürülebilirlikle ilgili çalışmalar gibi kriterlerle değerlendirildi. VitrA ve Artema’nın üretim, tasarım ve yönetim anlayışı Blue Life, “Akıllı tasarımlarla, üretim sürecinde yenilenemeyen kaynak tüketimini ve kişi başına düşen su tüketimini en aza indirmek, Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu çalışanlarına su ve enerji tasarrufu eğitimi vererek, farkındalık ve sürdürülebilirlik kavramlarının önemini vurgulayan projeler yaratmak ve toplumsal bir dönüşüme öncülük etmek” amacını taşıyor. Yeşil Nokta Ödülleri hakkında ÇEVKO Vakfı (Çevre Koruma ve Ambalaj Atıkları Değerlendirme Vakfı), Türkiye’de sağlıklı, ekonomik ve sürdürülebilir bir gerikazanım sistemi oluşturmak amacıyla, 1991’de sanayinin önde gelen şirketleri tarafından kuruldu. Vakıf; 2002 yılında 31 ülkede, 170 binden fazla kuruluşun 460 milyar adet ambalaj üzerinde kullandığı “Yeşil Nokta” markasının, Türkiye’deki kullanım hakkını elde etti. ÇEVKO Vakfı tarafından ilk defa düzenlenen yarışma, Yeşil Nokta markasını kullanan şirketleri ve sürdürülebilir gerikazanım çalışmalarını kamuoyuna duyurmayı amaçlıyor. |