Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
BÖLÜM SPONSORU
İLİŞKİLİ HABERLER

'Öğrencinin Yatacak Yeri Yok'

Ülkelerin Uyku Kültürlerini Keşfetti, Hızla Büyüdü

BRN Yatak ve Baza firmasının Genel Müdürü Berna İlter, ''Ülkelerin uyku kültürlerini dikkate alarak, butik üretim yapıyoruz. 5 kıtada 40'tan fazla ülkeye yatak, yaylı bazalar ve hareketli motorlu baza sistemleri ihraç ederek, Türkiye'nin en hızlı büyüyen 25 şirketi arasına girdik'' dedi.

yapi.com.tr / AA
Ülkelerin Uyku Kültürlerini Keşfetti, Hızla Büyüdü

BRN Yatak ve Baza firmasının Genel Müdürü Berna İlter, ''Ülkelerin uyku kültürlerini dikkate alarak, butik üretim yapıyoruz. 5 kıtada 40'tan fazla ülkeye yatak, yaylı bazalar ve hareketli motorlu baza sistemleri ihraç ederek, Türkiye'nin en hızlı büyüyen 25 şirketi arasına girdik'' dedi. İlter yaptığı açıklamada, firmanın, kurulduğu 2006 yılında 800 metrekarelik alanda 10 işçi ile üretim yaparken, her yıl yüzde 100'lük bir büyüme sağlayarak bugün Kayseri Serbest Bölge'de kendine ait 24 bin metrekaresi kapalı toplam 50 bin metrekarelik bir alanda 250 kişiyi istihdam edebilme başarısını gösterdiğini kaydetti. İlter, geçtiğimiz günlerde Avrupa İş Ödüllerinde Yenilikçilik, İnovasyon ve En İyi Uygulama Alanında Avrupa'da 15 bin firma arasından en başarılı ilk 10 firma arasına girerek Onur Ödülü aldıklarını bildirdi.
    
Henüz çok genç bir firma olmasına rağmen, bu kadar kısa bir sürede bu başarıları göğüslemenin mutluluk verici olduğunu kaydeden İlter, BRN'nin bu başarısının arkasındaki en büyük etkenin, global düşünmesi ve her ülkede yerel firma gibi hareket ederek, ülkelerin uyku kültürlerini dikkate alarak, butik üretim yapmalarının olduğunu vurguladı. İlter, Kuzey Amerika'da insanların yaşam alanları büyük olduğu için çok büyük ve içine gömülebildikleri yataklarda yatmak isterken, Ortadoğu'da sedir kültüründen gelen tahta gibi sert yataklarda yatmayı tercih ettiklerini vurguladı. Alerjik bünyeye sahip İsviçre, Belçika gibi ülkeler için mutlaka anti-alerjik malzemelerle yatak üretmek gerektiğini ifade eden Berna İlter, şöyle devam etti:

''Daha yatağı aldığı anda üzerindeki dış katmanı asla yıkamadan kullanmak istemeyen Almanlar için mutlaka çıkarılıp yıkanabilen kılıflı yataklar üretmek gerekirken, evleri küçük ama dubleks veya triplex olan İngilizler için daha küçük ebatlarda merdivenlerden çıkarırken katlansa da deforme olmayan ve evlerin çoğu çok eski olduğu için mutlaka tahtakurusuna karsı korumalı ve standart gereği geç tutuşur özellikte yataklar üretmek gerekiyor. Fransızlar yaylı yatakta yatmıyor, Fransız'ın yatağı, mutlaka yeni nesil süngerlerden olmalı. Çünkü kullandıkları baza sistemleri ile yaylı yatakların çabuk deforme olacağına inanmışlar. Çok uzun boylu Hollandalılar için ise 220 santimetre boyuna çıkmanız gerekiyor. O bölgede eşler yan yana ama ayrı yataklarda yatıyorlar. Çift kişilik yatak satmanız zor. İskandinav ülkelerinde ise sentetik ürün satmanız zor, doğallık ön planda olmalı. Gerçek yün, pamuk katmanlar olmalı. Afrika'da, Rusya'da ise beyaz yatak satmanız zor. Turuncu, yeşil gibi garip renklerde istekleri oluyor.''

Berna İlter, en son teknolojileri bünyesinde bulunduran üretim tesislerinde, uyku ürünlerinde geliştirilen bütün yenilikleri çok hızlı kullanarak, daha iyi bir uyku için, tüketicinin ihtiyacı olan her ince detayı düşündüklerini, herkesin vücut yapısının farklı olduğu gerçeğiyle geleneksel ortopedik yatak kavramından çok, kişiye özel ergonomikliği ön planda tuttuklarını da belirtti.
    
İlter, ''Firmamız, insan sağlığını vazgeçilmez ön koşul sayarak, bunu estetik ile birleştirebilen, pratik, fonksiyonel, özgün tasarımları ile sürekli yenilenen yaklaşımıyla Türkiye'de bu konuda çığır açmış ve yüzde 100 ihracat yapmasına rağmen, yenilikleri ile takip edilen, tasarımları ile örnek alınan yenilikçi bir firma'' diye konuştu.
    
Bu arada, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), Harvard Üniversitesi bünyesinde faaliyet gösteren AllWorld Network ve Türkiye Ekonomi Politikaları Araştırma Vakfı'nın (TEPAV), Türkiye'nin en hızlı büyüyen 25 şirketini tespit etmek için başlattığı çalışmada, BRN Yatak, 2008-2010 yılındaki hızlı büyüme oranıyla ilk 25 firmadan biri oldu.

ETİKETLER: firma
http://www.yapi.com.tr/haberler/ulkelerin-uyku-kulturlerini-kesfetti-hizla-buyudu_90108.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!