b>Yeni VitrA logoları ile Yetkili Satıcı cepheleri yenileniyor.
"İyi bir yaşam için" söylemi ile kimliği ve sunumu yenilenen VitrA ve Artema logoları, Türkiye çapında yürütülen yenileme çalışmaları ile tüm satış noktalarının cephelerinde yerini alıyor. Türkiye'ye yayılmış 120 VitrA Yetkili Satıcısı, 114 Yetkili Servisi ve 900 tali satıcısının cephesinde yeni logoların yerini alması ile, çok uzun soluklu bir proje olarak tariflenen marka kurumsal kimliğinin yenilenmesi çalışmalarının, tüketici ile paylaşımı için en önemli ölümü tamamlanacak. VitrA'nın bir yıl süren kapsamlı bir çalışmanın sonucunda ortaya çıkan ve sınırlarının dışına açılıp bir dünya markası olarak yeni açılımlara hazırlanışını simgeleyen yeni logosu, Amerika'dan Avusturalya'ya ihracat yapılan 50'den fazla ülkede uluslararası markalarla rekabet edilen 200 showroomunda da sergilenmeye başladı.
Yenileme çalışmaları kapsamında, cephelerde kullanılmaya başlanan yeni VitrA logosu kare ebatlı beyaz bir fon üzerinde yalın ve modern bir görünüm sunuyor. Vitrin camlarında kullanılan sarı bant ve köşelerdeki dairesel buluşmalar ile ise tüketicinin algılamasını kuvvetlendirmek ve vitrinlerde özgür bir tasarım anlayışı oluşturmak hedefleniyor.
2002 yılının sonunda, Eczacıbaşı Yapı Grubunun iki lider markası VitrA ve Artema'nın logoları, dünyanın önde gelen kuruluşlarına uluslararası marka stratejisi danışmanlığı veren Landor firması ile yürütülen 1 yıllık bir çalışma sonucunda çağdaş bir tasarım ve söylemle yenilenmişti.
Bir firmanın uzun yıllar alışılmış logosunu değiştirmesinin getirdiği zorluk nedeni ile ambalajdan, garanti belgesine, kullanma kılavuzundan dış cephelerdeki tabelalara, internet sitesinden şirket personelinin kartvizitine kadar uzanan bu büyük değişimin tüketici ile iletişimi aksatmayacak yumuşak bir geçişle yapılması hedefleniyor.Bir plan dahilinde 24 ay içinde tamamlanacak proje ile VitrA Yetkili Satıcı cephelerinde yeni logo ile doğan dinamizm ve sinerjinin yansıtılması sağlanacak.
|