Swarovski Boş, Türkler Peynir Tenekesi Sığan Buzdolabı İstiyor
Türkiye'de swarovski taşlı buzdolapları ile ünlenen Slovenyalı ünlü beyaz eşya üreticisi Gorenje, Türk mutfağına girmek için yerli olma peşinde. Özel tasarım ürünleri ile dikkat çeken Gorenje için Türkiye'nin oldukça zor bir pazar olduğunu dile getiren Gorenje İstanbul Genel Müdür Yardımcısı Doğa Yarman, "Pazarda çok büyük yerli gruplar var. Eğer
/P> Fakir 'sadece fiyatına' bakıyor Gorenje İstanbul'un Genel Müdür Yardımcısı Doğa Yarman, tüketicilerin ürün alırken nelere baktığı yönündeki sorumuza sınıfları itibarıyla şu yanıtları verdi: * Üst gelir grubu: Bu grup ürünün fiyatını hiç sormuyor, en iyi ürün olsun, başka kimsede bulunmasın gibi talepleri var. * Orta gelir grubu: Tasarım ve kullanım özelliklerine, servis ağı olup olmadığına bakıyor. Her zaman kötü senaryoya hazır. 'Bozulursa ne yaparım, kolay servis bulabilir miyim' kaygıları taşıyor. Fiyat ve az enerji tüketmesi de onlar için önemli bir kriter. * Alt gelir grubu: Sadece fiyata bakıyor. Satış rakamı onlar için ilk planda, servis ağı, tasarım ve tasarruf gibi detayları önemsemiyorlar. 12 bin Euro'luk masayı bir işadamı aldı Şirketin özel tasarımları arasında yer olan 1.70 çapında masa gibi bir buzdolabı da var. 12 bin Euro'luk bu masadan şimdilik sadece ismi açıklanmayan bir işadamına satış yapılmış. Ünlü işadamı söz konusu dolabı evi için satın almış. Bir nevi akıllı masa gibi olan ve ortasından uzaktan kumandalı olarak çalışan bir buzdolabı bulunan bu özel tasarım 80 kilo ağırlığı taşıyabiliyor. |