Silverline 2006 Hedeflerini Aştı
Ankastre ürünler alanında sektörün önde gelen kuruluşlarından biri olan Silverline'ın Genel Koordinatörü Mustafa Laçin, 2006 yılında şirketin hedeflerini aştığını söylüyor.
img src="http://www.yapi.com.tr/Uploads/HaberMedya/2007\sektorel\51819.jpg" align="left" hspace=5 vspace=5>Silverline Ankastre Ürünler Genel Koordinatörü Mustafa Laçin, 2006 yılını firma tarihinin bir dönüm noktası olarak değerlendirdi. Halka arzdan sonra hız kazanan yatırımların sonuçlarının 2007'den itibaren alınmaya başlanacağını söyleyen Mustafa Laçin sözlerini şöyle sürdürdü: “2006’da başarımızı yatırımcılarla paylaşma kararı verip, % 36,84 oranında halka arz gerçekleştirdik. Yıllardır ihracat yapan bir firma olarak, yerli tüketicilere de dünya standartlarında kalite ve estetiği uygun koşullarla sunmak amacı ile iç piyasaya ağırlık vermeye başladık. Bu çerçevede belirlediğimiz strateji doğrultusunda yurtiçi ciromuzu %35 artırdık. Öte yandan, ihracat yaptığımız ülke sayısını 31’e çıkararak, bu alanda da ciromuzu bir önceki yıla göre %51,87 oranında artırdık. 2006’nın bir yeniliği de, “Gençlerimiz Geleceğimizdir” inancımız doğrultusunda üniversite öğrencileri arasında 1. Silverline Geleceğin Mutfağı Tasarım yarışmasını düzenledik. Geleneksel hale getirmeyi planladığımız yarışma ile gençleri tasarıma, farklılaşma arayışına yönlendiriyoruz. Grubumuz 2006 yılında toplam istihdamını da %40 artırmıştır”. |