Kişiye özel butik seyahat hizmetleri sunarak yolcuların havalimanı içinde ve
dışında attıkları her adımı kolaylaştırmak için tasarlanan “primeclass”
CIP Servis, her geçen gün, sunduğu ayrıcalıklı hizmetleri ve kaliteyi
yükselterek havalimanında yaşanan her anı konfora dönüştürüyor. “primeclass” CIP
Servis’in yolculara sınırsız, lezzetli ikramları ve güleryüzlü personeliyle,
bekleme süresince keyif yaşatan hizmetlerinden “primeclass” Lounge salonu,
yenilenen dekoru, estetik tasarımları ve konforuyla, bekleme anlarını stresten
uzak rahatça dinlenip, zevkle vakit geçirilen saatlere çeviriyor.
Sihir
Mobilya’nın deneyimli dekorasyon ve iç mimar ekibi tarafından
tasarlanan “primeclass” Lounge, yeni yüzüyle İtalyan estetiği ve kalitesini
yansıtıyor. Yolcu memnuniyeti ve rahatlığı ön planda tutularak tasarlanan
“primeclass” Lounge’da yer alan, dünya trendlerine yön veren markalardan
(Natuzzi, Arflex, Cattelan Italia) seçilen deri koltuk, kanepe, masa, sandalye
ve aksesuarlar, çarpıcı tasarımları ve renk bütünlüğüyle göz kamaştırıyor.
Estetik
görünümüyle zevk veren, konforuyla rahatlığı yaşatan, kalitesiyle ayrıcalık
sunan “primeclass” Lounge’un yeni mimari konsepti, özel yolcu bekleme
salonlarına farklı bir bakış açısı getiriyor.
“primeclass” CIP Servis
“primeclass” CIP Servis, TAV Havalimanı Holding tarafından
işletilen havalimanlarında yolcuya, “kişiye özel” butik seyahat hizmetleri
sunabilmek için tasarlandı.
Türkiye’de İstanbul Atatürk ve Ankara
Esenboğa Havalimanları, Gürcistan’da Tiflis ve Batum Uluslararası Havalimanları
ve Tunus Enfidha Uluslararası Havalimanı’nda hizmetlerini sunarken, havayolu ve
sınıf gözetmeksizin, yolcuların seyahat öncesi ve sonrası attıkları her adımı
kolaylaştırıyor. Her adımda profesyonel personel tarafından asistanlık hizmeti
alan konuklar, Prime Pack ve Prime Select hizmet seçenekleri ile, “primeclass”
olmanın farklılığını hissediyor.
Prime Pack
“primeclass” CIP Servis hizmetlerinden
Prime Pack, yolcuların havalimanında geçirdikleri zaman süresince aldıkları
ayrıcalıklı servisleri içeren hizmetler paketidir.
Kişiye özel servis
anlayışıyla donatılmış bir ekip eşliğinde sunulan Prime Pack hizmetinde yolcu,
seyahatine yeni başlıyorsa terminal giriş kapısında, dönüş güzergâhında ise,
uçak kapısında “primeclass” CIP Servis personeli tarafından karşılanır ve
bagajları alınır. Gidiş yolculuğunda özel “primeclass” x-ray güvenlik geçişinin
ardından, check-in ve pasaport işlemleri, geliş yolculuğunda ise, pasaport
kontrolü ve gerekiyorsa vize pulu alımı gibi işlemler CIP personeli eşliğinde
ayrıcalıklı olarak tamamlanır. Bagaj taşıma görevlisi el bagajlarını taşırken,
CIP personeli asistanlığında rahat bir alışveriş yapabilmenin keyfine varan
konuklar, “primeclass” CIP Servis’e özel tahsis edilmiş olan kasalarında
beklemeksizin ödeme rahatlığını da yaşarlar.
Prime Pack hizmetinden
faydalanan konukların yaşadıkları ayrıcalıklar bunlarla da bitmez. Konforla
kalitenin ahengini yansıtan ve özel olarak Sihir Mobilya tarafından
tasarlanan “primeclass” Lounge’da dinginliği yakalayıp, uçuş takip stresinden
uzakta dinlenebilirler. Ayrıca ofis rahatlığında çalışmalarına devam edebilir,
internetten faydalanabilir, gazete ve dergi okurken ya da son haberleri izlerken
servis personelinin sunduğu sınırsız ve lezzetli ikramların tadına bakabilirler.
“primeclass” olmanın ayrıcalığını yaşayan yolcular, hiçbir şey için
endişelenmezler. Çünkü geliş ve gidişlerinde havalimanı içindeki
transferleri de özel araçlarla yapılır. Böylece, Prime Pack hizmetini
tercih edenler için havalimanı içindeki mesafeler de sorun olmaktan çıkar ve
konfor hep devam eder.
|