PLD Türkiye'nin Yeni Sayısının Teması Yaratıcı Mağaza Aydınlatması
Her sayı bir tema çerçevesinde ışığı masaya yatıran PLD Türkiye’nin Şubat – Mart sayısı zengin bir içerikle okurlarının karşısında.
er sayı bir tema çerçevesinde ışığı masaya yatıran PLD Türkiye’nin Şubat – Mart sayısı zengin bir içerikle okurlarının karşısında. Rekabetin günümüzde geldiği boyut düşünüldüğünde artık akıllı markalar sadece ürünleri ile değil, onları sunuş biçimleri ile de farkılık yaratma peşinde. Artık sadece bir ürün değil, bir deneyim satın alıyoruz. Ürünün doğru teşhiri, doğru renklerin elde edilmesi, kurumsal kimlik, potansiyel alıcının algısının ürünün değerine orantısı, mağazada geçirilen zaman gibi bir çok etmen biraraya geliyor ve deneyim ortaya çıkıyor. Bu deneyimin büyük ve önemli parçası ise ürünün sergilendiği mağazanın aydınlatma tasarımı. İşte bu yüzden bu sayımızı aydınlatma konseptleri ile yaratıcı ve farklı çözümler sunmuş örneklere ayırdık. |